نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

کشتار آمریکایی ها در لاس وگاس نتیجه سیاستهای جاه طلبانه دولت شان است/دولت باید هزینه های فرهنگی را برای خنثی سازی حربه آمریکایی ها چندبرابر کند

12 مهر 1396 ساعت 8:24

نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: کشتار آمریکایی ها در لاس وگاس نتیجه سیاستهای جاه طلبانه دولت شان است.


مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته فرد آمریکایی با کشتن ۶۰ همشهری خود و زخمی کردن ۵۰۰ نفر در آمریکا و در آخر هم با خودکشی خود دست به جنایت تاریخی می زند که نشان از فرهنگ ضعیف و سیاست های غلط آمریکایی دارد.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا با شعار دروغین  مبارزه با تروریسم از ورود مردم چند کشور به آمریکا جلوگیری می کند و امروز دیدیم که بزرگترین ضربه تروریستی تاریخ آمریکا را در کشورش و توسط خودشان مشاهده می کند.

مولوی اهل سنت چابهار ادامه داد: اینکه داعش مسئولیت حمله این حادثه را به عهده می گیرد ولی فرد تروریستی یک آمریکایی است نشان از حیله های مجدد آنها برای خراب کردن اسم اسلام است اگر امروز داعش خونخوار برای نابودی مسلمانان و اسلام در جهان بوجود آمده بدون شک دست آمریکا در این قضیه نقش عروسک گردان را دارد.

مولوی سید محمد درتکیده تشریح کرد: آمریکا بداند اسلام بصورت موج خروشان جهان را فراخواهد گرفت و این فراگیری بدست نمی آید مگر با استمرار مبارزه با صهیونیسم و ظالمان کنونی که به یاری خدا به زانو در خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: دولت ما باید توجه زیادی به بخش فرهنگی کشور کند چراکه مشاهده می شود دشمن هزینه های جنگ فیزیکی خود را کم کرده و برروی فرهنگ اسلامی ایران بوسیله ماهواره ها حمله ور می شود تا ذهن جوانان ما را نسبت به دین اسلام عوض کند.

مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار بیان کرد: ما برای پیشرفت و توسعه اسلام در دنیا نیازمند خنثی سازی حربه های فرهنگی دشمن از طرق مختلف بوده که رسانه جهانی یکی از این حربه هاست و ایران نیازمند قدرت رسانه ایی در سطح جهانی است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450327

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/interview/450327/کشتار-آمریکایی-لاس-وگاس-نتیجه-سیاستهای-جاه-طلبانه-دولت-شان-باید-هزینه-های-فرهنگی-خنثی-سازی-حربه-چندبرابر-کند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir