۰
کارشناس امور سیاسی چابهار در گفتگو با چهاربهاران با اشاره به بازدید از مراکز نظامی ایران؛

سایه فشارهای غربی بر مجامع بین المللی به خوبی دیده می شود/بازدید از مراکز نظامی ایران برای هر بیگانه ای ممنوع است

کارشناس امور سیاسی چابهار گفت: سایه فشارهای غربی بر مجامع بین المللی برای دید و بازدید از مراکز نظامی ایران به خوبی دیده می شود.
سایه فشارهای غربی بر مجامع بین المللی به خوبی دیده می شود/بازدید از مراکز نظامی ایران برای هر بیگانه ای ممنوع است
نوید ژاله در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به بهانه برجام برای دید و بازدید از مراکز نظامی به صورت مشخص خوراک بیگانگان به یوکیا آمانو است و اگر واقعا ایران خطرناک است چرا تسلیحات اتمی اسرائیل و آمریکا مورد دیدو بازدید قرار نمی گیرد، اسرائیلی که سالهاست به فلسطین ظلم می کند و استعمارگری را به وضوح نشان داده است.

وی افزود: امروزه نمی توانیم به هیچ سازمان بین المللی اعتماد کنیم وقتی که ۴ هزار نفر از مسلمانان میانمار قتل عام می شوند و هیچ نهاد بین المللی با قدرت مقابله نمی کند و حتی جایزه صلح نوبل به رئیس دولت میانمار می دهند این چه سازمان بین المللی است!

ژاله بیان کرد: دشمنان انقلاب در سازمان های بین المللی نفوذ کرده اند و این سازمان ها هم قابل اعتماد نیستند وقتی که خاورمیانه توسط همین آمریکایی ها به ناامنی مبدل شده است و ایران معدود کشور اسلامی دارای امنیت می باشد، چگونه می توان به غربی ها اعتماد کرد مسلمأ ما کلید قدرت و دفاع کشورمان را در اختیار هیچ نهاد خارجی نخواهیم گذاشت.

کارشناس امور سیاسی چابهار ادامه داد: مشخصأ سازمان بین المللی انرژی اتمی می داند ایران بازدید از مراکز نظامی را مانع شده و اگر به دنبال بهانه برای افزایش تحریم هاست مشخصأ هر فشاری که آمریکا توانسته به کشور وارد کرده و اکنون ناتوان است وگرنه هر ضربه ای که قادر باشد می زند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز اگر به خودکفایی برسیم به هیچ کشوری نیاز نخواهیم داشت و قدرت اقتصادی بیشتری برای ثبات در منطقه پیدا خواهیم کرد همانطور که با قدرت نظامی ما هیچ کشوری جرأت حمله به خاک کشور را ندارد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 450240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *