۰
نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار در گفتگو با چهاربهاران::

نقش آمریکا و اسرائیل در کشتار مسلمانان میانمار مشهود است/ نقشه طراحی شده برای کاهش جمعیت مسلمانان

نویسنده و مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: دشمنان امروز با اسلام مشکل دارند و اسلام ستیزی خود را به شکل اعلا نشان می دهند چه در عراق و سوریه و چه در میانمار با کشتار و رفتارهای فیزیکی به اسلام ضربه می زنند.
نقش آمریکا و اسرائیل در کشتار مسلمانان میانمار مشهود است/ نقشه طراحی شده برای کاهش جمعیت مسلمانان
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با چهاربهاران، اظهار کرد: یقینا جامعه اسلامی و بشری چنین رفتاری را نمی پذیرد و حکومت میانمار باید بداند چنین رفتارهایی در آخر به نابودی کشورش انجامیده خواهد شد و این حوادث انسانی شروع ناامنی در کشورش خواهد بود.

وی افزود: سازمان ها و نهاد های ملل با اهدای جایزه صلح نوبل به حاکم کشور میانمار اعتراض کنند و کسانی که به این کشتارها و جنایات بی تفاوتند مسلما دستی در قضیه داشته و یا موافق اسلام کشی و مسلمان کشی می باشند.

مولوی درتکیده با اشاره به رابطه مستقیم میان رژیم صهیونیستی و دولت میانمار بیان کرد: آمریکا و اسرائیل با فروش اسلحه به میانمار علاوه بر سود اقتصادی به اهداف خود نزدیک شده و قصد ضربه زدن به اسلام و مسلمین را در هرجای دنیا دارند.

وی ادامه داد: دشمن با کشتن مسلمانان می خواهد اسلام گرایی را نابود کند ولی نمی‌داند که این رفتارها دنیا را به سمت اسلام سوق داده و زشتی ادیان واهی را به خوبی آشکار می کند.

مویر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار خاطر نشان کرد: در بدترین ادیان کودک کشی و زن کشی و زنده و مرده سوزاندن قید نشده است حتی حیوانات هم به چنین کاری دست نمی زنند و این رفتار شیطانی و شیطان صفتی از افکار بودائیان و آمریکا و اسرائیل نشئت می گیرد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 450234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *