۴
رئیس اداره آموزش پرورش چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

گرفتن پول لوازم التحریر از دانش آموزان توسط مدرسه تخلف است/اضافه شدن ۱ هزار و ۵۰۰ صندلی در سال تحصیلی جدید

رئیس اداره آموزش پرورش چابهار گفت: مدرسه ای که به دانش آموز لوازم التحریر دهد و با توجه به آن هزینه دریافت کند مسلما تخلف محسوب شده و اولیا دانش آموز به اداره آموزش و پرورش چابهار مراجعه کنند.
گرفتن پول لوازم التحریر از دانش آموزان توسط مدرسه تخلف است/اضافه شدن ۱ هزار و ۵۰۰ صندلی در سال تحصیلی جدید
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در حال حاضر اداره کل آموزش و پرورش، سپاه پاسداران چابهار، بانک سامان و خیرین بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند مرادآباد، کمب و سایر بخش های مورد نیاز در اختیار ما قرار داده اند که جای بسی تشکر است.

وی افزود: اگر اشخاص حقیقی و حقوقی قصد کمک رسانی به دانش آموزان را داشته باشند با مراجعه و واریز وجه در جهت خرید اقلام تحریری کمک های انسان دوستانه و خداپسندانه خود را انجام داده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار عنوان کرد: آموزش بحث مهم و تخصصی زندگی مردم هر کشوریست و تجهیزات و امکانات موجود در مدارس تاثیر بسزایی در یادگیری فرزندان این مرزوبوم دارد خوشبختانه مدارس پیشرفته و مجهزی در چابهار داریم ولی مدارسی وجود دارد ولی کمبوداتی در برخی مناطق وجود دارد که باید سازمانی نوسازی و تجهیز مدارس در این خصوص اقدام جدی انجام دهد.

وی ادامه داد: امروزه مشکل آموزشی ما در مدارس چابهار تنها میزو صندلی نیست حتی مشکل نبود آب در مدارس وجود دارد به طوریکه تانکر آب بوسیله نهادهای مختلف به این مدارس کمک رسانی می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان نوسازی و تجهیز کشور به همراه معاونان مربوطه از وضعیت مدارس چابهار دیدن کرده اند و طی مکاتبات پیشین مشکلات و نیازهای مدارس را لیست کرده اند لذا کمک رسانی و تجهیز مدارس به این نهادها وابسته است تا در اسرع وقت کمبودات مربوطه حل شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 450206
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *