۱
رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

شهروندان تخلفات گرانی و تعرفه ای دستگاههای دولتی و غیر دولتی را گزارش دهند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار گفت: شهروندان می توانند تخلفات گران فروشی و تعرفه ای دستگاههای دولتی، غیردولتی و همه فروشگاهها و واحدهای صنفی را به صورت حضوری در اداره تعزیرات گزارش دهند.
شهروندان تخلفات گرانی و تعرفه ای دستگاههای دولتی و غیر دولتی را گزارش دهند
محمود میرشکار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: اگر مردم برای پیگیری شکایات در خصوص گرانفروشی کلیه محل های کسب به اتحادیه اصناف و اداره صنعت و معدن چابهار جواب نمی گیرند؛ قطعا با مراجعه به اداره تعزیرات حکومتی حد فاصل مسجد امام حسین(ع) و فرمانداری چابهار جواب خواهند گرفت.
وی افزود: در حال حاضر شهروندان به دلیل عدم اطلاع از کارکرد این اداره با کم کاری ها و گرانفروشی های واحدهای کسبه در چابهار گرفتار می باشند بنابراین هر شخصی که شکایتی در خصوص اجناس تاریخ گذشته، گرانفروشی، عدم درج نرخ نامه در محل های کسب، دستمزدهای بیش از حد مجاز و حتی تعرفه های تعریف نشده ادارات دولتی و غیردولتی چابهار داشته باشد یقینا با مراجعه به اداره تعزیرات حکومتی به مطالبه خود خواهد رسید.
میرشکار بیان کرد: اکثریت مردم گمان می کنند، اداره تعزیرات حکومتی مخصوص معدوم سازی و دستگیری کالاهای قاچاق است ولی اینگونه نیست و بسیاری از تخلفات فروشندگان سطح شهر توسط این اداره رفع و رجوع می شود.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار خاطرنشان کرد: بعنوان مثال اگر آرایشگر بخش خصوصی و یا یک ارگان دولتی مانند فرمانداری؛ دستمزد و یا پولی از شهروندان دریافت میکند که فاقد وجه قانونی ست و یا تعریف نشده است، مردم با شکایت به این اداره به حق خود خواهند رسید.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 450077
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *