۰
‎ رئيس دانشگاه پیام نور مركز چابهار درگفتگو با چهاربهاران خبر داد

ثبت نام در دانشگاه پیام نور برای کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند

رئيس دانشگاه پیام نور مركز چابهار گفت: امکان ثبت نام در رشته هاي مقطع كارشناسي دانشگاه پیام نور حتی برای کسانی که در کنکور شرکت نکرده‌اند.
ثبت نام در دانشگاه پیام نور برای کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند
مرتضي پورملايي در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، از امکان ثبت نام کلیه داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری 96 خبر داد و اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد(بدون كنكور)، ثبت نام کنند.
وی ‎مهلت انتخاب رشته کلیه داوطلبان را از 19 لغایت 23 مردادماه اعلام کرد و افزود: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند باید همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  و اخذ دفترچه راهنما در رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه ثبت نام کنند.
رييس دانشگاه پیام نور مركز چابهار این دانشگاه را به دلیل دارا بودن شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب، منحصر به فرد دانست و گفت: شیوه آموزش ترکیبی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت تحصیل را برای شاغلین و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.
پورملایی ضمن اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این دانشگاه با تکیه بر سیستم آموزشی ترکیبی شرایط ویژه ای را برای ادامه تحصیل متقاضیان آموزش عالی فراهم کرده است، ادادمه داد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، امکان تحصیل همزمان در دو رشته، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون های آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه ها متمایز می کند.
مرتضي پورملايي افزود: حتي اگر شخصي علاقمند به شركت در رشته ای است كه در شهر سكونتش آن رشته موجود نیست مي تواند در ساير مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور ثبت نام کند و كليه امتحانات را بصورت مهمان حتي از همان ترم اول در شهر خويش بگذراند.
لازم به ذكر است دانشگاه پيام نور مركز چابهار در رشته هاي مهندسي صنايع، مهندسي شيلات، مهندسي محيط زيست، حسابداري، مديريت بازرگاني، مديريت دولتي، علوم تربيتي، اقتصاد، زبان و ادبيات فارسي، مترجمي زبان انگليسي، روانشناسي، حقوق دانشجو در مقطع كارشناسي مي پذيرد كه جهت كسب اطلاعات بيشتر از كليه اخبار چابهار به @pnuchc و Http://chabahar.sb.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 450038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *