۰
به منظور پیشگیری از شیوع کرونا انجام شد؛

آغاز گشت ویژه ستاد مبارزه کرونا در شهرستان چابهار+ تصاویر

به منظور پیشگیری از شیوع و‌ همه گیری ویروس کرونا و با دستور فرماندار ویژه شهرستان چابهار، گشت ویژه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان چابهار انجام شد.
آغاز گشت ویژه ستاد مبارزه کرونا در شهرستان چابهار+ تصاویر
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری؛ فرماندار ویژه شهرستان چابهار در حاشیه بازرسی گشت ویژه ستاد مبارزه کرونا گفت: با توجه به آمار مبتلایان و شیوع بیماری کرونا در استان و به منظور حفظ سلامت شهروندان شهرستان چابهار و جلوگیری از همه گیری این ویروس خطرناک، گشت های ویژه و مشترک دستگاه های قضایی، انتظامی و دولتی تشدید یافته و به صورت مکرر انجام خواهد شد.
 
وی افزود: مصوبات ستاد کرونا شهرستان چابهار در اختیار عموم مردم و کسبه قرار گرفته است و عدم پیروی از مصوبات تخلف محسوب شده و دستگاه قضا متناسب با آن اقدامات لازم را انجام می دهد.
 
معاون استاندار و فرماندار ‌ویژه شهرستان چابهار ضمن تقدیر از همه دستگاه های قضایی، انتظامی و دولتی که به طور شبانه روز در تلاش برای مقابله با این بیماری هستند تصریح کرد: مردم چابهار همانطور که تاکنون همراه بودند از این پس نیز در کنار هم هستیم تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.
 
بامری خاطرنشان کرد: پیرو مصوبات ستاد کرونا شهرستان چابهار، برگزاری هرگونه مراسمات تجمعی مانند عروسی و سایر تجمعات مشابه جرم تلقی شده و مصداق تهدید علیه جامعه محسوب میشود.
 
گشت مشترک ستاد کرونا شهرستان چابهار عصر روز گذشته با حضور نمایندگان دستگاه های قضایی، انتظامی و دولتی در سطح شهر چابهار برگزار شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 454761
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *