گزارش تصویری/ بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی از بندر شهید بهشتی چابهار

18 اسفند 1397 ساعت 21:08

عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی در بدو ورود به چابهار از بزرگترین بندر اقیانوسی این شهرستان بازدید کرد.


به گزارش چهاربهاران، منصور آرامی عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان بنادر و دریانوردی صبح امروز در سفری دو روزه در رأس هیأتی متشکل از مشاور و مدیر کل امور مالی و ذیحساب سازمان بنادر و دریانوردی به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌های عمرانی-آموزشی و همچنین بررسی و رفع مشکلات و موانع احتمالی مالی و قراردادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان وارد این بندر شد.

آرامی و هیأت همراه صبح امروز از درمانگاه و تجهیزات پزشکی اداره کل، روند بازسازی منازل مسکونی سبز، نهالستان و هم‌چنین فرآیند تکثیر گیاهان زینتی و درختان ثمرده در محل کوی مسکونی بندر بازدید کرد.

بازدید از زیرساخت‌ها، تجهیزات و اسکله‌های طرح توسعه بندر شهید بهشتی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین ترمینال‌های مسافرت دریایی ایران، از دیگر برنامه‌های هیأت برنامه‌ریزی و منابع انسانی سازمان بنادر در سفر دو روزه به بندر چابهار است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453177

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/gallery/453177/1/گزارش-تصویری-بازدید-معاون-برنامه-ریزی-توسعه-منابع-انسانی-بندر-شهید-بهشتی-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir