۰
فرمانده سپاه چابهار در گردهمایی بزرگ بسیجیان و همایش شکوه مقاومت:

تجمع 5 آذر نشان از مقاومت و ایستادگی آرمان های امام (ره) است

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: تجمع پرشور بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج نشان از مقاومت و ایستادگی در راستای آرمان امام (ره) است.
تجمع 5 آذر نشان از مقاومت و ایستادگی آرمان های امام (ره) است
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان در گردهمایی بزرگ بسیجیان و همایش شکوه مقاومت با اشاره به هفته بسیج و با بیان اینکه بسیج یک تشکل نیست بلکه تفکر است، اظهار کرد: بسیج تفکری است که در آن عدالت‌محوری، ولایت‌محوری، خدامحوری، ایثار، اخلاق، شهادت‌طلبی، اخلاص و دانش محوری نهفته است.

وی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، این دیده‌بان همیشه بیدار انقلاب از بسیج به عنوان یک نیروی کارآمد در تمامی میدان‌ها یاد کردند، امروز به عینه شاهد حضور بسیج در همه عرصه‌ها هستیم.

فرمانده سپاه چابهار افزود: امروز بسیجیان ما با تمام قدرت در مقابل توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نرم دشمن و مقابله با استکبار ایستاده‌اند و اجازه نفوذ را به دشمن نخواهند داد.

وی با تقدیر از حضور مسئولین در تجمع 5 آذر گفت: این حضور نشان داد که هنوز مردم به پای آرمان های امام (ره) ایستاده و کلمه بسیج به معنای کامل وحدت در جامعه تبلور یافته است.

هدف بسیج همان هدف انبیا است
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در حاشیه همایش تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت:بسیجیان ما از امام حسین (ع) وشهداء الگو می گیرند که هیچ وقت ذلت را نمی پذیرند.

رحمدل بامری بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ بسیج بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را در دستیابی به اهداف شومشان ناامید خواهد کرد،بسیج دنبال محبت و عشق است هدف بسیج همان هدف انبیا است.

وی خاطرنشان کرد: امروز صحبت از بسیج دیگر صحبت از بسیجی شدن نیست چرا که به‌فرموده رهبر معظم انقلاب همه ملت ایران بسیجی هستندو همه ی کسانی که این سرزمین و نظام را دوست دارند و قبلشان برای این مملکت می تپد بسیجی اند.

بمناسبت 5آذر روز بسیج مستضعفین همزمان با سراسر کشور تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان همایش شکوه مقاومت با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار، فرمانده انتظامی، جمعی از مسئولین ادارات و بسیجیان در محل ناحیه سپاه شهرستان چابهار برگزار شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 452479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *