۰
امام جمعه کنارک؛

کشور امنیت امروز خود را مدیون بسیج است

امام جمعه کنارک گفت: مدافعان حرم از دل بسیج و با تفکر بسیجی توانستند نه تنها ایران را بلکه ممالک اسلامی دیگر همچون سوریه و عراق را از ناامنی نجات دهد.
کشور امنیت امروز خود را مدیون بسیج است
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین نعیم بامری به مناسبت آغاز هفته بسیج در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان کنارک برگزار شد اظهار کرد: بسیجی باید علمدار و میدان دار باشدرهمانطور که امام خمینی (ره) بارها بسیج را مدرسه عشق، کلمه طیبه خواندند و پیشرفت های امروز کشور از سرمنشا بسیج گرفته شده است.
وی با اشاره به حضور بسیج در جنگ تحمیلی افزود: این بسیجیان بودند که جانانه هشت سال در مقابل تهاجم شرق و غرب ایستادگی کردند و دشمن بعثی را که در سر فکر تصرف یک هفته ای ایران بود ناکام گذاشتند.
وی امنیت کشورهای اسلامی را به علت تکر بسیجی دانست و ادامه داد: امروزه این جوانان بسیجی می باشند که هزاران کیلومتر دورتر از مرز ها در مقابل دشمنان استکباری با عنوان مدافعان حرم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع از سوریه، عراق و یمن دفاع کرده و این از برکات وجود بسیج است.
حجت الاسلام بامری تاکید کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران، یقیناً از برکات خداوند بوده است چراکه در حوادث گوناگون پس از پیروزى انقلاب به خصوص جنگ، نهادها و گروه‌‏هاى فراوانى بودند که با ایثار و شهادت طلبی، کشور و انقلاب را بیمه کردند اما در حقیقت اگر بخواهیم مصداق کاملى از فداکارى و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، نهاد و افرادی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان نخواهند بود.
وی نعمت امنیت را از برکات بسیج دانست و افزود: امروز دشمن می‌داند در کشورمان با چنین نیروهای الهی مواجه هستند و جرأت جسارت به کشورمان را ندارند و به خاطر وجود این نیروی عظیم و مخلص، پیروزی‌های بزرگی نصیب ملت ایران شده است.
امام جمعه کنارک در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای بسیجی در میادین متفاوت کشور می تواند راهگشای امور باشد، امام خمینی (ره) برای رفع خلا کشور نهاد بسیج را پایه‌گذاری کرد که تاکنون همچون خورشیدی فروزان در تمام عرصه‌ها درخشیده است.
​انتهای پیام/

 
 
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 452400
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *