گزارش تصویری/

بازدید عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از منطقه آزاد چابهار

22 آبان 1397 ساعت 13:31

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه جلسات متعددی هم با نمایندگان شورای هماهنگی مناطق آزاد، اعضای اتاق بازرگانی، تجار و فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان سطح منطقه آزاد داشت.


به گزارش چهاربهاران، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه آزاد چابهار نتیجه میگیریم که در شرایط کنونی چابموتور محرکه کشور است.

معصومه آقاپور علیشاهی در بازديد از قابليت هاي مختلف چابهار با تاکيد بر توسعه اين بندر اظهار کرد: مشکلات و موانع توسعه سرمايه گذاري در چابهار در کميسيون اقتصادي مجلس بررسي خواهد شد.

وی افزود: صادرات از چابهار به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و همچنین کشورهایی چون پاکستان و هند با توجه به دارا بودن مرزهای زمینی و نزدیکی مسیر دریایی موضوعی است که باید روی آن تمرکز کرد و منطقه آزاد چابهار در این زمینه پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد.

نماینده مردم شبستر و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: تاکنون معرفی خوبی برای پروژه‌هایی مانند پتروشیمی منطقه آزاد چابهار انجام نشده است درحالی‌که برای به ثمر رسیدن پروژه‌های این‌چنینی اقداماتی مانند معرفی و مطرح‌شدن در سطح کل کشور نیاز است. باید این پروژه‌های باعظمت و با بازگشت خوب سرمایه باید به‌کل کشور معرفی شوند و توجه سرمایه‌گذاران را جلب کنند.

انتهای پیام/




 


کد مطلب: 452312

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/gallery/452312/1/بازدید-عضو-هیئت-رئیسه-کمیسیون-اقتصادی-مجلس-شورای-اسلامی-منطقه-آزاد-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir