۱
در مراسم اربعین شهرستان چابهار؛

اجتماع میلیونی اربعین در کربلا خاری در چشم دشمنان است

اربعین نماد ایثار، انسجام و از خوگذشتگی ملت های مسلمان برای اتحادی جدانشدنی بر ضد استکبار بود و امسال هم مطابق با سال های گذشته این مراسم در مسجد امام حسین (ع) شهرستان چابهار برگزار شد.
اجتماع میلیونی اربعین در کربلا خاری در چشم دشمنان است
به گزارش چهاربهاران مراسم اربعین در چابهار با حضور پرشور مردم اعم از شیعه و سنی در تمام مساجد سطح شهرستان برگزار شد و این در حالی بود که بسیاری از مشتاقان حسینی چابهار در این روز با عظمت در کربلای معلی حضور یافتند.
حجت الاسلام و المسلمین جواد قنبری پاد در حاشیه مراسم عزاداری اربعین حسینی مسجد امام حسین (ع) شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: اگر دشمنان از زیارت اباعبدالله (ع) می ترسند بزرگترین دلیلش حقانیت این گرایش عظیم و مقتدر الهی ست به طوری که می بینند راه حسین راه شهادت است و این تفکر باعث تاثیر در دنیا می شود.

​وی آل سعود، اسرائیل و نظام سلطه آمریکا را دشمنان خونین مسلمانان جهان دانست و افزود: ما بعد از یک هزار و 400 سال توانستیم به کمک خداوند و با انقلاب اسلامی ایران زیارت ابا عبدالله الحسین را برای جهانیان آزاد کنیم و مانند گذشته هیچ ظالم ستمگری این قدرت را ندارد تا از این حضور ممانعت کند.
​وی اسرائیل را بنا به فرمایش امام خامنه ای نابود شدنی دانست و ادامه داد: در گذشته رزمندگان اسلام شعار می دادند کربلا کربلا ما داریم می آییم و عده ای آن روز ما را مسخره کرده و می خندیدند و همان ها امروز پیام مقام معظم رهبری در این خصوص که فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید ساده و نشدنی می پندارند و به امید خدا بیت المقدس قبله اول مسلمین جهان را از سطله صهیونیست های کافر پس خواهیم گرفت.
​مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان چابهار تاکید کرد: اربعین و اجتماع باشکوهی که امروز شاهد آن هستیم زمینه ساز فتح بیت المقدس از شر غاصبین و مارقین اسرائیلی می باشد و تمام هجمه هایی که دشمن بر علیه کشور راه انداخته است به همین علت می باشد.
​وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و فرهنگ زیبای بسیجی عامل شکست دشمن در میادین اقتصادی ست و مردم باید به این آگاهی برسند که فتنه ها و دسیسه های دشمن برای چه اهدافی از طرق مختلف ایجاد شده و مقابله کنند.
​انتهای پیام/
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 452209
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *