۰

برگزاری سمینار آموزشی و فن آوری ایمنی عملیات بندری در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان

اولین سمینار آموزشی ایمنی در عملیات بندری با حضور کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و شرکتهای فعال کارگزاری ترابری دریایی در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.
برگزاری سمینار آموزشی و فن آوری ایمنی عملیات بندری در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ​در این سمینار اظهار کرد: دوره آموزشی ایمنی در عملیات بندری با رویکرد ارتقاء آگاهی، کاهش ریسک و افزایش ایمنی عملیات بندری و کار با تجهیزات بندری و باربرداری در بندر چابهار برگزار می شود.
حسین شهدادی با اشاره به اهمیت تخلیه در بندر چابهار افزود: در دوره آموزشی با توجه به افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار و نقش موثر حمل کالا بوسیله کانتینر در راستای اجرای کنوانسیون بین المللی کانتینرهای ایمن (CSC)، کاهش خطرات و به حداقل رساندن خطاهای انسانی و افزایش آگاهی کلیه کارکنان و با هدف حفظ و صیانت از منابع انسانی، تجهیزات و دارایی های موجود و کسب آمادگی لازم برای واکنش در شرایط اضطراری پرداخته می شود.
وی با اشاره به تاثیرات این سمینار چهار ساعته در سالن اجتماعات کوی بندر تصریح کرد: این مراسم با استقبال گسترده و حضور 170 نفر از کارکنان بخش های مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و پرسنل شرکت های فعال کارگزاری ترابری دریایی به میزبانی اداره کل و با همکاری شرکت آموزشی فن آوران سیمرغ دانش تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: گواهی شرکت در دوره برای حاضرین در جلسه صادر شده است که می تواند در سوابق آموزشی و رتبه بندی کارمندان موثر باشد.
​انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 452114
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *