۰

جهاد محرومیت‌زدایی جوانان بی‌ادعا در گرمای ۵۰ درجه

بسیجیان گروه جهادی شهید مدافع حرم محمد مهدی فریدونی در حال ساخت خانه در یکی از روستاهای شهرستان دلگان هستند.
جهاد محرومیت‌زدایی جوانان بی‌ادعا در گرمای ۵۰ درجه
به گزارش چهاربهاران، در این روزهای گرم و طوفانی جنوب غرب سیستان و بلوچستان بسیجیانی با اخلاص و به دور از هیاهوی شهری و زندگی ماشینی در حال خدمت به مردم هستند.

بسیجیانی که می توانستند سرمای کولرهای گازی را به این گرمای وحشتناک و کشنده ترجیح بدهند، اما آنها کار در راه خدا و خدمت به بنده خدا را انتخاب کرده اند.

مهم نیست دما چند درجه است برای آنها لبخند کودکان و رضایت مردمانی مطرح است که ناخواسته در مکانی چشم به جهان گشوده اند که در آن فقر و محرومیت حرف اول را می زند.

گروه جهادی شهید مدافع حرم محمد مهدی فریدونی بسیج دانشجویی شهرستان چابهار با تلاش شبانه روزی در گرمای 50 درجه خدمتی بی منت دیگری را در ساخت خانه محروم در روستا گنبد سه پایه از توابع شهرستان دلگان را به نمایش گذاشتند.

گاهی جهاد فقط جنگیدن نیست، تلاش و از خود گذشتگی برای کسانی است که شاید در تمام عمر حتی یکبار دیگر هم آنها را نخواهیم دید.

این روزها گروه های جهادی در اقصی نقاط کم برخوردار بدون چشم داشتی آن هم در شرایط جوی نامساعدی چون شرجی 80درصد و دمای 50 درجه به جنگ با محرومیت‌ها رفته تا شاید تلنگری شود برای مسئولانی که فقط سخنرانی بلدند و بس.

تصاویر زیر گویای بخش کوچکی از فعالیت های گروه‌های جهادی در مناطق محروم است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 451720
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *