۰

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بخش زرآباد کنارک برگزار شد

همزمان و هم نوا با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در جنوبی ترین نقطه استان سیستان و بلوچستان برگزار شد
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بخش زرآباد کنارک برگزار شد
به گزارش چهاربهاران، امروز ساعت 8:30 دقیقه صبح همزمان با سراسر کشور ملت شریف و همیشه درصحنه بخش زرآباد با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، یک‌بار دیگر حماسه و شکوه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

مردم انقلابی بخش زرآباد یکپارچه با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما ملتی بصیریم سازش نمی‌پذیریم خشم و انزجار خود را نسبت به مستکبرین عالم و امریکا نشان دادند.

امام جمعه شهر زرآباد در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: دشمنان که سال‌ها توطئه و دسیسه می‌کنند تلاش می‌کنند با سیاه نمایی از دستاوردهای انقلاب به اهداف خود نزدیک شوند و این در حالی است که مردم در پرتو بصیرت، دشمنان را ناامید و مایوس کرده‌اند.

مولوی عبدالملک مهروزهی افزود: همراهی و همگامی مردم و پایبندی آن ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ستودنیست.

وی ادامه داد: علمای خارج نشین چه سنی و چه شیعه که در شبکه های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند وابسته به بیگانگان هستند.

بخشدار زرآباد نیز در حاشیه این مراسم با قدردانی از حضور باشکوه مردم بخش در راهپیمایی 22 بهمن،گفت: مردم خونگرم بخش زرآباد وحدت عملی در تمام صحنه‌ها را نشان دادند

عبدالمجید احلال زهی تصریح کرد: قشرهای مختلف مردم در لایه‌های گوناگون جامعه برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کردند که نشان از باشکوه برگزار شدن این مراسم است.

انتهای پیام/ خ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 451170
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *