۰

برگزاری جشن وحدت در سالن اجتماعات دانشگاه دریانوردی چابهار

جشن وحدت به مناسبت هفته وحدت در سالن اجتماعات فرخی دانشگاه دریانوردی چابهار با حضور دانشجویان و مسئولین شهرستان چابهار برگزار شد.
برگزاری جشن وحدت در سالن اجتماعات دانشگاه دریانوردی چابهار
به گزارش چهاربهاران رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار در مراسم جشن وحدت چابهار اظهار کرد: وحدت بیش از پیش بین آحاد مردم به ویژه شیعه و سنی بیشتر احساس می شود به طوری که همه مطلع می باشند دشمنان اسلام و ایران اسلامی به ویژه در راس همه آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار و مظلوم کش روز به روز با حیله ها و نیرنگ های مختلف درصدد سنگ اندازی بین مردم است که مردم آگاه ما نخواهند گذاشت هیچ گاه چنین چیزی تحقق پیدا کند.
​محمد امین محمدی افزود: یهودیان به عنوان دشمن درجه یک مسلمانان همواره درصدد سنگ اندازی، اختلاف و کارشکنی بین مسلمانان بوده اند و آمریکا بزرگترین ابزار دست آنها با حربه های مختلف وارد شده اند که یکی از این حیله های اختلاف و وحدت شکنی بین مسلمانان می باشد.
​وی عنوان کرد: دشمنان اسلام بدانند شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان و در ایران وحدت خود را حفظ کرده و به هیچ عنوان دست آویز مستبدان کنونی نمی شوند و به گونه ای رفتار می کنند تا تاریخ به افتخار از آنان یاد کند.
​محمدی ادامه داد: اگر به گذشته بازگردید پیامبر (ص) نیز در نخستین قدم برای تبلیغ اسلام در مدینه برادری را بین انصار و مهاجران پایه‌ریزی کرد به‌طوری ‌که ایشان با حضرت علی (ع) پیمان برادری را بست از این‌ رو جامعه اسلامی بر اساس وحدت به وجود آمده است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز دشمنان اسلام شیعه و سنی نمی‌شناسند، همانند تکفیری‌ها که در جنگ‌ های منطقه‌ای با شیوه غیرانسانی جان مسلمانان را گرفتند و با کمک خداوند و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نابود شدند.
انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 450756
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *