۱
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چابهار با خانواده شهید حامد بزی

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحدبین الملل چابهار به همراه رئیس و مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد و رییس بنیاد شهید با خانواده شهید حامدبزی دیدار کردند.
دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چابهار با خانواده شهید حامد بزی
به گزارش چهاربهاران، مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحدبین الملل چابهار در دیدار با خانواده شهید حامد بزی با اشاره به جایگاه والای ایثار و فداکاری اظهار کرد: شهیدان به ‌مثابه والاترین ارزش اخلاقی، جهاد فداکارانه دانشجویان جهادگر و الگویی موثر و پایان‌ناپذیر برای جوانان و دانشجویان کشور هستند.

حجت السلام نصرالله یارمحمدی افزود: نعمت آسایش، آرامش و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران از برکات رشادت های افرادی است که مخلصانه در دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های اصیل انقلابی جانفشانی کردند که یکی از این شهدا شهید نمازجمعه چابهار شهید بزی است.

وی بیان کرد: کمترین کار ما برای ادامه دادن راه شهدا، تلاش برای خدمت به جامعه علمی کشور به عنوان یک دین و وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی است.

مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی چابهار با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که در راه ارزش های الهی از خودگذشتگی کردند،کاری ارزشمند و نوعی عبادت است.

انتهای پیام/ ف
 
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 450671
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *