۰
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار:

امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و از خود گذشتی شهدا است

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار گفت: امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و از خود گذشتی شهدا و جانبازان است و همه مردم مدیون شهدا هستند.
امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و از خود گذشتی شهدا است
به گزارش چهاربهاران، علی دارونیا در دیدار با جانباز بسیجی کوبچی اظهار کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهدا، ایثارگران و جانبازان خود افتخار می کند و عزت و اقتدار کشو را مدیون این عزیزان می داند.

وی افزود: شهدا؛ دلیر مردانی با آهنین اراده بودند که از جان و مال خویش گذشتند تا دشمنان این مرز و بوم نتوانند به افکار پلید و شیطانی خویش جامه عمل بپوشانند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار بیان کرد: شهدا استقلال، بزرگی و عظمت را با مجاهدت خویش برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و این ایثار و از خود گذشتگی شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز مدافعان حرم و بسیجیان با الگوگرفتن از شهدا و جانبازان و آزادگان در راه حفظ اسلام و انقلاب تلاش می کنند.

داورنیا با تبریک نابودی داعش به کمک سردار سلیمانی و بسیجیان جان برکف گفت: این افتخار بزرگی است چرا که گروه تکفیری داعش با نام اسلام سعی بر ضربه زدن به اسلام و مکتب تشیع داشت.

جانشین سپاه چابهار گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری جانبازان قهرمان و خانواده‌های معزز آن ها هستند.

سرهنگ پاسدار عباس بهادر افزود: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

وی ضمن تقدیر از یادگاران دوران دفاع مقدس به ارزش والای این قشر ایثارگر پرداخت و تاکید کرد: مشکلات جانبازان در اولویت کاری همه مسئولین قرار دارد.

جانشین سپاه چابهار خاطرنشان کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان،آزادگان و خانواده های معزز آنان هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

انتهای پیام/ ف
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 450648
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *