۰
به مناسبت هفته بسیج؛

مزار شهدای گمنام شهرستان چابهار غبارروبی و گلباران شد+ تصاویر

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج شماری از قشرهای مختلف مردم، امامان جمعه و مسئولان محلی چابهار گلزار شهدای گمنام در مسجد امام حسین (ع) این شهر را عطرافشانی و غبارروبی کردند.
مزار شهدای گمنام شهرستان چابهار غبارروبی و گلباران شد+ تصاویر
به گزارش چهاربهاران، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم غبارروبی و عطر افشاني قبور مطهر شهدای انقلاب إسلامي با حضور امام جمعه موقت، جانشین سپاه چابهار و جمعي از مسئولان شهرستان برگزار شد.
 
در این مراسم ضمن غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و قرائت فاتحه حاضرین با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند و با نثار گل از مقام شامخ شهیدان تجلیل و یاد و نام آنها را گرامی داشتند.

امام جمعه موقت چابهار در این مراسم گفت: زیارت قبور مطهر شهدا نماد حفظ و احترام به ارزش های انقلاب و اسلام است و حضور مردم نشان می دهد که ما همچنان بر عقاید خود مانده ایم و پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها هستیم.

حجت السلام والمسلمین مهدی کریمی با اشاره به جایگاه رفیع شهدا افزود: شهدا یاران دین خدا هستند و ما در ایران اسلامی هرچه داریم به برکت خون شهدا و امام شهیدان (ره) است.

وی بیان کرد: شهدا مایه انسجام و وحدت ما هستند و باید به این شهیدان افتخار کرد و در زندگی خود، آنها را الگوی قرار دهیم.

امام جمعه موقت چابهار خاطرنشان کرد: شهداء با تقدیم جان های خودشان استقلال و آزادی را برای کشور ما به ارمغان آوردند و از مسئولین درخواست داریم برای عزت و عظمت این انقلاب و نظام تلاش کنند.

انتهای پیام/ ف
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 450647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *