۰
امام جمعه کنارک:

تفکر بسیجی از مهمترین ویژگی شهداست/ غبار روبی و عطر فشانی مزارشهدای گمنام کنارک

امام جمعه کنارک در مراسم غبار روبی و عطر فشانی مزارشهدای گمنام در مسجد امام حسن (ع) گفت: فکر بسیجی از مهمترین ویژگی‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
تفکر بسیجی از مهمترین ویژگی شهداست/ غبار روبی و عطر فشانی مزارشهدای گمنام کنارک
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین نعیم بامری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای بسیجی اظهار کرد: بسیج تجلی ولایتمداری و مظهر توانمندی جوانان ایران اسلامی در جامعه امروز است.

وی با بیان اینکه نیروی بسیج جلوه‌هایی از همبستگی مردم با انقلاب است، افزود: بسیج از برکات خداوند و برخاسته از بطن مردم است و دشمن همواره از نام آن وحشت دارد.

امام جمعه کنارک با بیان اینکه تفکر بسیجی از مهمترین ویژگی‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، بیان کرد: تاکنون دشمنان توطئه‌های فراوانی برای خدشه‌دار کردن این تفکر و نهاد مردمی داشته که با هوشیاری و بصیرت بسیجیان خنثی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در پاسداشت مقام و خون شهدا نباید کوتاهی کنیم که ما مدیون آنها هستیم آزادی و آسایش ما مدیون خون شهدا است.

حجت السلام بامری گفت: از خود گذشتگی که شهدا داشتند خداوند چنین اجر و پاداشی به آنان داد، شهدا زنده هستند و نزد خدا رزق دارند‌ و شاهد اعمال ما هستند و توان شفاعت دارند.

شرکت‌کنندگان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار مطهر شهدا، با آرمان‌های بلند شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ خ

 
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 450644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *