۰
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

گشایش فروشگاه و نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در چابهار

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نمایشگاه فروش و عرضه صنایع دستی اقتصاد مقاومتی با همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار افتتاح شد.
گشایش فروشگاه و نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در چابهار
جانشین سپاه چابهار در حاشیه برپایی نمایشگاه صنایع دستی اقتصادمقاومتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی گفت: همزمان با هفته بسیج، نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی سازمان بسيج سازندگى افتتاح شد و تا یکشنبه پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار عباس بهادر افزود: توجه به هنرهای بومی و سنتی امر مهمی است که باید به آن پرداخته شود و چنین نمایشگاههایی می تواند کمک  ارزشمندی به این امر صورت دهد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی کارگاه‌ها و مشاغل خانگی، فروش محصولات و آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی در راستای تولیدات محصولات و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی برگزار شده است.

جانشین سپاه چابهار با اشاره به اینکه در این فروشگاه، فعالان اقتصاد مقاومتی محصولات با کیفیت خود را با قیمتی مناسب و با تخفیف ویژه ارائه می کنند، اذعان کرد: تشویق کارآفرینان، معرفی فعالان اقتصاد مقاومتی و همچنین فروش محصولات در محل نمایشگاه را از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

سرهنگ بهادر در مورد فعاليت هاي سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: ما برای افرادی كه علاقه مند به فعاليت در اين زمينه ها بودند نيز كمك هاي تسهيلاتی، آموزشی و مشورتی فراهم كرديم.

انتهای پیام/ ف
 
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 450635
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *