۰
با هدف توسعه و تحول جنوب شرق کشور انجام شد؛

سفر رییس شورای راهبردی روابط خارجی به چابهار+ تصاویر

اعضای شورای راهبردی روابط خارجی دفتر رهبر معظم انقلاب با هدف بازدید از روند توسعه سواحل مکران به شهرستان چابهار سفر کردند.
سفر رییس شورای راهبردی روابط خارجی به چابهار+ تصاویر
به گزارش چهاربهاران، رییس شورای راهبردی روابط خارجی دفتر مقام معظم رهبری نیز با هدف شناسایی قابلیت‌های منطقه ای استان و نقش مؤثر استان در توسعه و تحول جنوب شرق کشور به چابهار سفر کرده است.

این هیات در سفر به چابهار از پروژه‌های راه آهن، پتروشیمی مکران، طرح توسعه بندر شهیدبهشتی و چندین طرح دیگر بازدید و در نشست‌هایی جداگانه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیر مجتمع پتروشیمی مکران و راه آهن در جریان آخرین وضعیت و روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار خواهند گرفت.

فرماندار ویژه چابهار در حاشیه بازدید از اسمله شهرکنارک گفت: این هیات در سفری سه روزه علاوه بر بازدید از ظرفیت های تجاری، اقتصادی، ترانزیتی، گردشگری و صنعتی در نشست هایی با مسئولان و فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات پیش رو را مورد رسیدگی قرار می دهند.

ایوب درویشی افزود: در این سفر اعضای شورای راهبردی سیاست روابط خارجی و استاندار سیستان و بلوچستان از طرح های بزرگ اقتصادی و صنعتی در دست اجرا نظیر راه آهن چابهار - سرخس، شرکت پتروشیمی توسعه نگین مَکُّران، کارخانه فولاد، طرح توسعه بندر شهیدبهشتی، اسکله صیادی و گردشگری، نوار ساحلی چابهار - گواتر دیدن می کنند.

وی بیان کرد: بازدید از منطقه حاشیه نشینی کمب، بنادر صیادی رمین، پسابندر و کنارک، شهرک صنعتی کنارک، بازدید از منطقه آزاد تجاری- صنعتی این شهرستان از دیگر برنامه های سفر رئیس شورای راهبردی روابط خارجی و هیات همراه به سواحل مکران (چابهار وکنارک) است.

انتهای پیام/ ف
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 450630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *