۰
امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) چابهار:

دولت دوازدهم مبارزه با فقر را در اولویت کار خود قرار دهد

امام جمعه اهل سمت مسجد امام حسین(ع) چابهار گفت: دولت دوازدهم مبارز با فقر را در اولویت کار خود قرار دهد چرا که گرسنگی و عدم آسایش عامل ورود دشمن در میان عوام است.
ی
ی
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفتگو با چهاربهاران، گفت: دولت دوازدهم باید انتقادپذیر باشد البته انتقاد سازنده نه انتقادی که باعث تخریب و دلسردی مسئول شود لذا هر نیاز و درخواستی که مردم از طریق رسانه و طرق دیگر به دولت دوازدهم و نمایندگان دولت در شهرها دارند، باید با پذیرش و عمل به بهبود امور اجرا شود.
وی افزود: اینکه می گویند دولت باید در کنار تعامل با دنیا، مبارزه با آمریکا و هم پیمانانش را در راس امور خود قرار دهد در حقیقت دستور قرآن است و بحث نظری و شخصی افراد جامعه نیست لذا دولت باید با مستکبران به شدت با موضع گیری مخالف برخورد کند تا دشمن جرات پیشنهادهایی همچون بازرسی سلاح های ما را به خود ندهد.
امام جمعه اهل سمت مسجد امام حسین(ع) چابهار اظهار کرد: معیشت مردم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار مهم است همانطور که مستحضرید وضعیت کنونی زندگی مردم نسبت به گذشته بهتر شده ولی باید به مرحله استاندارد خود برسد و افرادی که هنوز زندگی آرامش بخش و بهتری ندارند می بایست به فکر آنها بود و دولت با پیش بینی های اقتصادی و رونق کسب و کار به آنها کمک کند.
وی تصریح کرد: خط مقدم دشمن، فقر مردم است به طوریکه اگر شخصی با فقر دست و پنجه نرم کند و خزج زن و بچه خود را نداشته باشد ممکن است با کوچکترین کمک مالی از سمت دشمن به سوی بیگانه گرایش یابد و مشکلات متفاوتی دامن مردم را بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: از دولت دوازدهم می خواهم در کنار توجه به روادید سیاسی کشور، به مسائل و مشکلات اجتماعی توجه ویژه داشته باشد و حل مشکلاتی از قبیل گرانی، تورم و سختی های معیشتی زندگی مردم را هموار سازد تا نرخ امید به زندگی در میان قشر انقلابی و فهیم مردم افزایش یابد.
انتهای خبر/
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 424865
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *