۰
امام جمعه موقت شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

حمایت از صنایع کوچک برای رسیدن به تولید و اشتغال گامی به سوی اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: برای رسیدن به تولید و اشتغال و ارتقای کیفیت داخلی لازم است از صنایع کوچک و خانگی حمایت شود.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین جعفر احمدی با اشاره به حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: آن چیزی که در جامعه اشتغال ایجاد می کند و طبقات پایین را بهرمند می کند صنایع کوچک هستند که باید دولت این صنایع را تقویت کند که علاج رکود اقتصادی همین صنایع کوچک هستند.
وی ادامه داد: مسئولین باید به تبین اهمیت بومی سازی این صنایع بپردازند.
وی افزود: در تمامی کشور تقریبا کارگاه های کوچک و صنایع کوچک رو به تعطیلی هستند و این یک خطر بزرگ است.
امام جمعه موقت چابهار گفت: این درحالی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند" که دشمن وارد جنگ اقتصادی شده است صنایع کوچک درحال تعطیلی است و و واردات افزایش یافته است."
حجت السلام احمدی بیان کرد: ایشان در همین راستا به دولت مردان توصیه کردند در عرصه اقتصاد باید جواب کوبنده به دشمنان بدهند.
 خطیب موقت نماز جمعه چابهار در خصوص برجام تصریح کرد: درجواب به گفته های امریکا که هر از چند گاهی برجام را پاره می کنند باید جواب کوبنده داد و گوش به فرمان رهبری و رهنمود های ایشان می بایست حرکت کرد.
حجت اسلام والمسلمین در ادامه خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: مردم باید تقوا پیشه کرده و با داشتن تقوا برای هر امری برنامه ریزی و اقدام کنند و لازمه برخورداری از برخی نعمت های خدادادی داشتن تقوا و پیروی کردن از اوامر الهی است.

انتهای پیام/
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 424858
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *