۰
امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین چابهار:

بازی فوتبالیست های ایرانی با تیم صهیونیستی محکوم است

امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) چابهار گفت: ۲ فوتبالیست ایرانی نباید با این تیم بازی می کردند و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری هر گونه ارتباط با این رژیم محکوم است‌.
12
12
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: خط و مش ما راه و روش رهبری ست همچنین رژیم غاصب صهیونیستی که همواره در حال ظلم به بی گناهان است؛ دشمن محسوب می شود.
وی ادامه داد: مبارزه با چنین ظلمانی از اول انقلاب سرلوحه کار ما قرار گرفت و در حال حاضر هر گونه تعامل همانند بازی فوتبال با چنین زورگویانی محکوم شده و باید تبری شود.
وی بیان کرد: ما همواره در روز قدس با شعار مرگ بر اسرائیل به خیابان ها آمده و ملت ما انزجار خودشان را از این غاصبان نشان می دهند حال اگر ۲ نماینده ورزشی فوتبال کشورمان در مقابلشان به بازی فوتبال بپردازند؛ مسلما خطا و اشتباهی بزرگ محسوب می شود.
امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین معیارهای دینی و انقلابی ما مبارزه با ظالمان و حمایت از مستضعفان است، قطعا بازی نکردن ۲ فوتبالیست ایرانی با چنین ظالمانی در حمایت از مظلومان و کودکان شهید فلسطینی کاری اندک بوده و کاری که ۲ بازیکن ما انجام دادند محکوم است.
وی تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی دشمن بزرگ مسلمانان است و هر گونه دوستی با این افراد مسلما به ضرر کشور و ملت خواهد بود، همچنین خشم خدا و رسول خدا را در پی خواهد داشت.
انتهای خبر/
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 424856
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *