۰
مولوی اهل سنت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

علمای تشیع و تسنن چنین اقدام قبیحانه و ظالمانه را محکوم می کنند/ دولت افغانستان با عوامل حادثه تروریستی باید برخورد کند

مولوی اهل سنت چابهار گفت: علمای تشیع و تسنن چنین اقدامات قبیحانه و ظالمانه ای را محکوم کرده و از دولت افغانستان می خواهیم به شدت برخورد کنند.
12
12
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی که طالبان و داعش با حمله به منطقه میرزا اولنگ بیش از 50 غیر نظامی را به صورت گروهی تیرباران کردند اظهار کرد: کشتار و ربودن مسلمانان افغانستان توسط گروههای معاند طالبان و داعشی محکوم است.
وی افزود: ما در هیچ ادیانی چنین تفکری نداریم بطوریکه به محلی یورش برند و به خانواده ها زنان، دختران و کودکان بی حرمتی و جسارت شود.
مولوی درتکیده بیان کرد: اینان گول خورده افکار انحرافی هستند و هر کسی که با آنها هم کاری و یا مصالحه کند یقینا هم دست و همفکرشان محسوب می شود.
نویسنده اهل قلم بلوچ چابهار گفت: در حال حاضر مرز پاکستان و افغانستان فاقد تدابیر امنیتی ست و اختلافات و تشنج های زیادی بوجود می آید که ناگوار است، این کشورها باید مرزهای خود را حفاظت و حراست بیشتری کنند تا گروههای تکفیری نتوانند به راحتی رفت و آمد و رفتار خصمانه خود با مسلمانان را اجرا کنند.
وی با اشاره به اتفاقات و حوادث مختلف خاطرنشان کرد: این اتفاقات همانند بمب گذاری ها و یورش های گذشته که نتیجه بی تدبیری مسولان این کشورهاست و اگر مرزهای خود را تقویت کنند یقینا اثرگذار خواهد بود.
انتهای پیام/
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 424850
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *