۱
رئیس اداره برق چابهار:

ممنوعیتی برای برق رسانی به کمب چابهار نداریم/ راه و شهرسازی باید برای ساماندهی سکونتگاه کمب بدون تعلل و با سرعت بیشتری عمل کند

رئیس اداره برق چابهار گفت: طبق دستور دادستانی برق رسانی به کمب چابهار را انجام می دهیم ولی راه و شهرسازی چابهار باید ساماندهی اراضی کمب را برای مجوز برق رسانی و نصب کنتور اداره برق با سرعت بیشتری انجام دهد.
سصس
سصس
امید رضا مشهدی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: برای نصب کنتور برق در منازل کمب چابهار باید مسکن و شهرسازی استعلام مساکن مذکور را که مبنی بر ساماندهی ملک اهالی کمب است به اداره برق چابهار تحویل دهند و بلافاصله کنتور در ملکشان نصب می شود.
وی افزود: در حال حاضر خانه های بسیاری در این محدوده دارای برق غیرمجاز می باشند از ۵ هزار خانوار تنها ۷۰۰ کنتور مجاز در این محدوده وجود دارد.
وی ادامه داد: از ۵۵۰ استعلام نصب کنتور برق کمب که به اداره مسکن، راه و شهرسازی چابهار فرستاده ایم؛ این اداره تنها ۴۵ استعلام را پاسخ داده است.
یکی از اهالی کمب به چهاربهاران گفت: اداره برق چابهار از اهالی کمب بابت تعویض ترانس برق بجای ترانس سوخته  پول دریافت می کند و چک 5میلیونی از شورای کمب بعنوان ضمانت قبل از نصب ترانس تحویل گرفته است.
رئیس اداره برق چابهار در این خصوص گفت: این مورد مربوط به ماه گذشته می باشد؛ ما از هیچ ترانس سوخته بر اثر آسیب عوامل طبیعی از مردم سطح شهر پول دریافت نمی کنیم ولی در ماه گذشته ۲ ترانس بر اثر استفاده غیرمجاز و بیش از حد اهالی کمب سوخت که هزینه هر ترانس ۵۰ میلیون تومان می باشد.
وی اظهار کرد: ترانس سوخته دوم را با توجه به تشخیص کارشناس که براثر عوامل انسانی و برق غیر مجاز بوده؛ باید از مشترکین دریافت کنیم ولی تنها ۱ دهم مبلغ یعنی ۵ میلیون جریمه در این خصوص صادر شده است و ۴۵ میلیون تومان را خودمان پرداخت کرده ایم.
امید رضا مشهدی تشریح کرد: در حال حاضر مشترکین برق غیرمجاز کمب به علت عدم پرداخت هزینه برق بصورت شاهانه برق مصرف می کنند بطوریکه از لامپ های پر مصرف استفاده کرده و صرفه جویی را در استفاده برق خود قرار نمی دهند.
انتهای خبر/
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب: 424839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *