۰
نویسنده اهل سنت شهرستان چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

آمریکایی ها در طول تاریخ ننگین خود کارنامه ای سیاه دارند/ نقض آشکار حقوق بشر با بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی

نویسنده اهل سنت شهرستان چابهار گفت: آمریکایی ها که در طول تاریخ ننگین خود کارنامه ای بس سیاه دارند چگونه می تواند مدعی حقوق بشر باشد.
12
12
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار  چهاربهاران، با اشاره به روز حقوق بشر اظهار کرد: در اعلامیه حقوق بشر سازمان ملل بندهایی وجود دارد که با دین اسلام در تضاد است و به هیچ عنوان به کرامت انسانی توجه نشده است.
وی با اشاره به سالروز بمباران شیمایی هیروشیما و ناکازاکی افزود: دولتی که در یک حمله نظامی بیش از 160 هزار نفر را کشته و زخمی می‌کند بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در طول تاریخ است و  آمریکا در جهان شیطان بزرگ است.
درتکیده ادامه داد: در آن عملیات افراد زیادی کشته شدند و این واقعه، مهر ننگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشری است که خودشان از بمب اتمی بر علیه انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم استفاده می‌کنند.
مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری که فرموده اند"هیچ دولتی را نمی شناسم که به قدر دولت آمریکا ناقض حقوق بشر باشد" بیان کرد: این گفته معظم‌له نشان دهنده عمق خباثت‌ها و پلیدی‌های این کشور خونخوار نسبت به بشریت است.
وی خاطرنشان کرد: از صدرپیروزی انقلاب تا کنون، دولت آمریکا جنایات بیشماری را در حق ملت ما مرتکب شده است؛ ترور شخصیت های دینی و سیاسی مملکت، کودتای طبس و نوژه و ترور دانشمندان هسته ای، فرماندهان نظامی و عموم مردم در مساجد تنها گوشه ای از جنایات ننگین آمریکا علیه ملت ماست.
نویسنده اهل قلم بلوچ تاکید کرد: کسی که شهرهای هیرو شیما و ناکازاکی ژاپن را با حملات هسته ای با خاک یکسان کرد و سلاح های شیمیایی را در اختیار دولت صدام در جریان جنگ تحمیلی گذاشت، در حالیکه کودکان مظلوم فلسطین، سوریه و یمن توسط صهیونیسم و آل سعود و داعش قتل عام شوند چشمان آنان کور است و حتی از آنان حمایت نیز می کنند، چگونه  می تواند دم از حقوق بشر بزند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 424834
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *