۰
نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار:

سازمان ملل و آمریکا اجازه بازدید تسلیحات نظامی ایران را به بهانه رفع تحریم ها ندارند/ سازمان ملل جاسوس آمریکاست/بازدید قبلی سازمان ملل از نیروگاههای هسته ای ما را به عقب برگرداند

نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار گفت: سازمان ملل جاسوس آمریکایی ست و برای نابودی ایران سعی بر تضعیف و نابودی قدرت ها و بازوان ایران را دارند قبلا بازدید از نیروگاههای هسته ای و امروز حرف تسلیحات نظامی را پیش کشیده اند.
ضض
ضض
در چند روز گذشته سازمان ملل و آمریکا با وعده رفع تحریم های ایران، حرف بازدید از تسلیحات نظامی ایران را پیش کشیده اند، مولوی سید محمد درتکیده در گفتگو با  چهاربهاران، در این خصوص اظهار کرد: سازمان ملل یک جاسوس آمریکایی است و از نظر ما هیچ اعتباری ندارد و این مسئله از زمانی شروع شد که به این مهره نفوذی آمریکا اجازه بازدید از نیروگاههای اتمی خود را برای رفع تحریم ها دادیم.
وی افزود: نه تنها تحریم ها لغو نشد بلکه قلب راکتور اتمی اراک را با بتن پر کرده و تحریم ها را چند برابر کردند حتی رئیس جمهور آمریکا در چند شب گذشته با صراحت، توافق با ایران را حماقت اعلام کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم دولت اصلاحات ما متوجه حیله گری شیاطین غربی شده باشد و بجای بحث و گفتگو به سرمایه های داخلی تکیه کند چراکه اعتماد به سازمان ملل و آمریکا مساوی با حال و روز امروز کشورهایی مانند افغانستان، پاکستان و عراق است.
 نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار تصریح کرد: تسلیحات نظامی جزو امور شخصی و داخلی کشور ما محسوب می شود و ما چنین اجازه ای به دشمن نمیدهیم، طبق دستور مقام معظم رهبری ما به دنبال تسلیحات هسته ای نیستیم و سامانه قدرتمند موشکی برای حفاظت از کشورمان کفایت می کند ولی آمریکاییها که بزرگترین تسلیحات اتمی دنیا را دارند و با افتخار در رسانه ها نشان می دهند، چرا سازمان ملل آن را تحریم نمی کند.
مولوی سید محمد درتکیده تاکید کرد: اگر آمریکا و سازمان ملل بخاطر ایرانريا، نگران امنیت کشورهای جهانند بهتر است به کشور های نزدیکتر به خود مانند آفریقا بپردازند، کشوری که در آن سالیانه هزاران نفر از شدت گرسنگی و سوتغذیه می میرند.
وی تشریح کرد: خوشبختانه ایران ما رهبر فرزانه و مردم بیداری دارد و گول ظواهر فریبی و سخنان دورنگ آمریکا نماها را نخواهد خورد و به همت مردمش به خودکفایی خواهد رسید.
انتهای خبر/
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 424822
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *