۰
نماینده اسبق مردم چابهار، نیکشهر و کنارک‌ در مجلس نهم:

تحریم جدید آمریکا بر علیه ایران از روی دشمنی و عداوت همیشگی است/ مجلس برای مقابله با تحریم ها لایحه تصویب کند

نماینده اسبق مردم چابهار، نیکشهر و کنارک‌ در مجلس نهم گفت: تحریم جدید آمریکا بعنوان مادر تحریم ها ما را بیدارتر و هوشیارتر خواهد کرد بطوریکه از دلبستن به برجام و غربی ها بصورت کامل خواهیم برید.
یی
یی
یعقوب جدگال در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: گرایش اقتصاد مقاومتی مقابله است ولی حالا اگر آنها خیلی فشار آوردند و ما هم نتوانستیم مقابله کنیم اعلام بی‌نیازی می‌کنیم. هم مقام معظم رهبری بارها فرمودند و هم حضرت امام (ره) فرمودند که اگر شما خیلی فشار هم بیاوریم ما تسلیم نمی‌شویم و حتی یک وعده غذا می‌خوریم یا اصلا روزه می‌گیرم.
وی ادامه داد: زمانی می‌گفتیم که ممکن است آنها در محصولات کشاورزی یا در مسائل نفتی به ما فشار بیاورند، مثلاً وقتی ایرانی‌ها به ساختن تجهیزات سر چاهی شروع کردند که با ساختن این‌ها، غربی‌ها سیاست خود را تغییر دادند ولی مثلا الان آنها می‌دانند که ما در خیلی از بخش‌ها مثلا در بخش گاز کار نکرده‌ایم و روی آن سرمایه‌گذاری علمی نکردیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راههای مقابله با تحریم‌های مجدد آمریکا اعلام مواضع محکم، مستدل و اتحاد مردمی است و دولت باید مقابله به مثل کند.
نماینده اسبق مردم چابهار، نیکشهر و کنارک‌ در مجلس نهم تشریح کرد: ایران اسلامی توانمند و قوی‌تر از گذشته بوده و عبور از تحریم‌ها برای کشورمان به راحتی میسر است و تحقق اکثریت آرا در تحریم ها علیه ایران و روسیه و کره نشان می‌دهد که آمریکا دشمن همیشگی ایران است و با اسلام ناب محمدی مشکل دارند.
یعقوب جدگال تصریح کرد: به‌ طور یقین هدف آن‌ها بر اساس اظهارنظرهای رسمی وزیر خارجه آمریکا براندازی و تضعیف نظام و مهار قدرت ایران در منطقه به‌ عنوان استراتژی این تحریم‌ها معرفی‌ شده است.
وی اذعان کرد: تحریم جدید دشمنان باید با مواضع قاطعانه دولت و مجلس ما مواجه شود و در راستای اقتصاد مقاومتی گام مهمی برداشته شود.
انتهای خبر/
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 424816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *