۰
نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار:

هتک حرمت صهیونیست به مسجدالاقصی باید به شدت محکوم شود/ ایران بعنوان نماد مقاوت اسلامی وظیفه سنگین تری در این موضع گیری دارد

نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار گفت: برادران و خواهران مسلمان وظیفه خطیر مقاومت و ایستادگی را حفظ کرده و هیچگاه دستور خداوند را در خصوص مبارزه با ظالمین و ستمگران روی زمین نخواهیم گذاشت.
قثثق
قثثق
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران،  اظهار کرد: حمایت از صهیونیست بعنوان غاصب و ستمگر در هیچ جای دنیا پذیرفتنی نیست و در هیچ دین و مذهبی نیامده ک عبادتگاههایی مانند مسجدالاقصی مورد تعرض قرار گیرد.
وی افزود: انقلاب ما بعنوان نماد پیروزی و عدالتخواهی در دنیا شهره است و چشم همه جهانیان برای دفاع از اسلام به ماست مسلمأ در دفاع از فلسطین و مظلومان وظیفه سنگین تری بر عهده ماست.
وی اظهار کرد: بر این مبنا دستگاههای اجرایی و طویل ما باید موضع قوی و سنگین تری نسبت به ظلم اسرائیل بگیرند.
سید محمد درتکیده تاکید کرد: ما مسلمان هستیم و می بایست نسبت آرمان ها و دستورات خداوند در خصوص مبارزه با یهود یا همان اسرائیل ظالم ایستادگی کنیم.
وی تشریح کرد: هتک حرمت به مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها و کشتار بی رحمانه فلسطین در هفته گذشته بسیار ظالمانه و غیر اسلامی ست و ما مسلمانان روزی فلسطین را از چنگ اسرائیل در خواهیم آورد و این همان پیش بینی امام راحل (ره) می باشد که روزی به حقیقت خواهد پیوست.
وی خاطرنشان کرد: فلسطینیان سالیان متمادی ست که درگیر و مظلوم واقع شده اند و اسرائیل ستمگر که هیچ ابایی از ریختن خون مسلمان و غیرمسلمان ندارد مرتب به اشغالگری و مواضع ناحق خود ادامه می دهد به طوریکه کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس را در رأس خود دارد و هیچگاه از مواضع خصمانه خود کوتاه نیامده است.
انتهای خبر/
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 424815
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *