۰
نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار:

وزرای دولت دوازدهم متعهد و شجاع باشند

نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار گفت: وزرای دولت دوازدهم باید شجاع و متعهد باشند و زندگی مردم را از رکود نجات دهند.
صسص
صسص
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به وضعیت ضعیف معیشتی مردم اظهار کرد: دولت باید وزرای جوان و کارآزموده را برای کابینه انتخاب کند چراکه امروز جنگ اقتصادی ست و مردم کشور ما در وضعیت معیشتی بدی به سر می برند.
وی افزود: مردم ما امروز نیاز به وزرای با تدبیر دارند اگر دشمن هزینه هایی گزافی را در بخش اقتصادی صرف می کند مسلما ما هم باید برای خنثی کردن حیله های دشمنان راهکارهای عاقلانه و مدبرانه داشته باشیم که خود نیاز مند وزیر اقتصادی داناست.
وی ادامه داد: اگر دولت بخواد در این 4 ساله به خوبی عمل کند می بایست در راس امور خود افراد با ثمر را انتخاب کند امروزه بسیاری از کشورهای دنیا از طریق تجهیز تولید داخلی و صادرات زمینه معیشتی مردم سرزمینشان را بهبود بخشیده و زمینه رضایت مردمانشان را فراهم ساخته اند.
نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهارتشریح کرد: کشور ما دشمنان زیادی دارد که چشم دیدن توسعه و پیشرفت ما راندارند بدین گونه در هر مقطع و مرحله ای که بتوانند سنگ اندازی می کنند و پنهان و آشکارا دشمنی خود را نشان می دهند.
مولوی سید محمد درتکیده تصریح کرد: دولت باید به خودکفایی با وزرای جوان و کارامد انقلابی تکیه کند کسانی پست و مقام برایشان فرقی نداشته باشند و هدف اصلی شان خدمت به اسلام و مسلمین باشد.
انتهای خبر/
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 424814
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *