۰
رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار:

اسپیلت‌ها و تلویزیون های قاچاق در تویوتا کشف و ضبط شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار گفت: اسپیلت‌ها و تلویزیون های قاچاق با محکومیت 242 میلیون ریالی متخلف در کنارک کشف و ضبط شد.
س
س
به گزارش چهاربهاران، ​محمود میرشکار اظهار کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان کنارک در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی تویوتا مشکوک و دستور به متوقف شدن خودرو را صادر نمودند که پس از توقیف و در بازرسی صورت گرفته تعداد 11 دستگاه تلویزیون فاقد مجوزهای قانونی کشف شد. رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار افزود: با تحویل کالاها به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی چابهار ارسال شد.
این مسؤول ادامه داد: با استعلامات صورت گرفته و همچنین با توجه به اظهارات متهم در بازجویی‌ها، شعبه رسیدگی کننده، تخلف را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، از حیث مباشرت در قاچاق کالا نیز به میزان 112 میلیون ریال جزای نقدی  در حق دولت محکوم کرد.
میرشکار اضافه کرد: در صورتی که وسیله نقلیه اشاره شده در ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا متعلق به شخصی غیر از مرتکب قاچاق باشد و از قرائنی از قبیل سابقه مرتکب ثابت شود با علم و اطلاع مالک برای ارتکاب قاچاق در اختیار وی قرار گرفته است، وسیله نقلیه ضبط می‌شود.
وی تشریح کرد: اگر غیر از این باشد وسیله نقلیه به مالک مسترد و معادل ارزش آن به جریمه نقدی مرتکب اضافه می‌گردد که در این پرونده وسیله نقلیه به مالک مسترد و ارزش آن به میزان 130 میلیون ریال به جریمه افزوده شد و متخلف جمعاً 242 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.
انتهای خبر/
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۹
کد مطلب: 424776
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *