۰

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۴۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز سراوان خبر داد.
405
405
به گزارش چهاربهاران، سردار سعید کمیلی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با همکاری سپاه پاسداران استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از دپوی محموله مواد مخدر و نیز مقادیر قابل توجهی مهمات مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، تشدید پوشش نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر و مهمات را وارد کشور کنند که با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران در دستیابی به اهداف شومشان ناکام ماندند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان به سوی آنها تیراندازی کردند اما سوداگران مرگ در این درگیری مسلحانه که توان رویارویی با مرزبانان را نداشتند با به جای گذاشتن محموله مواد به آن سوی مرز گریختند.
کمیلی افزود: مرزداران در پاکسازی منطقه، 2 تن و 469 کیلو و 900 گرم مواد مخدر شامل 2 تن و 360 کیلوگرم تریاک و 109 کیلو و 900 گرم هروئین و مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب: 424768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *