۰
امام جمعه موقت چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

شورای نگهبان عنصر مهم مقابله با ضد انقلاب و بیگانان است/ بصیرت افزایی باعث خنثی شدن حیله های دشمنان می شود

امام جمعه موقت چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: شورای نگهبان یکی از آرمان های تاریخی مردم ماست که وجود یک انقلاب دینی، حاکمیت اسلامی و یک نظارت عالی دین بر قوانین را محیا کرده است.
ه
ه
 به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین مهدی کریمی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: اگر بندگان خدا اهل تقوای الهی باشند، برکات خداوند سرازیر میشود تمامی سلولهای ما از خداوند ارتزاق میگیرد، چطور مقابل خداوند، سرکشی و معصیت کنیم.
وی افزود: خدایی که عالم و حاضر و قوی و قادر است، چرا در برابر خدای مهربان، مطیع نباشیم و باید در مقابل این خدا، با حیا و فرمانبردار باشیم چونکه کارفرمای این دنیا خداست و اطاعت غیر این خدا، ذلت در پی دارد.
وی با اشاره به 25 شوال، شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت عرض نمودند و ادامه داد: امام صادق علیه السلام، شاگردان فراوانی را تربیت نمودند و در تمام مدت عمر پر برکت خود، در خدمت اسلام بوده و در فرصتی که در اختیار داشت، تمام فرصت را به نحو شایسته، به تبلیغ دین مبین اسلام پرداختند و و در دانشگاه مکتب اسلام، حرکت عظیم علمی به وجود آوردند. خطیب موقت چابهار در خطبه دوم نیز همه را تقوای الهی توصیه نمود و تشریح کرد: مجلس خبرگان بسیار مهم است، میتواند با تصمیم گیری به موقع، نقشه دشمنان را خنثی کند و کشور را از مسیر انحراف دور نگه دارد. وی با اشاره به سالروز فتح آندلس به دست مسلمانان افزودند: اروپا که در قعر  تاریکی به سر میبرد، به برکت معارف اسلامی ما رشد کردند و امروز اروپا به خاطر دانشمندان اسلامی پیشرفت کرده است.
حجت السلام والمسلمین مهدی کریمی اذعان کرد: روز بهزیستی را گرامی می دارم، از این قشر به خاطر حمایت از معلولین تشکر میکنم و از دولت باید حمایت بیشتری نسبت به معلولین انجام دهد. وی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان داشتند تصریح کرد: شورای نگهبان نبض و تضمین نظام اسلامی است و نظارت بر قوانین با این شورا است که با اسلام مغایرت نداشته باشد و همه باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم که در ایام انتخابات نیز وظیفه سنگینی برعهده دارند. انتهای خبر/
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 424760
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *