۰

کشف محموله قاچاق انسان، دارو و سیگار در گمرک میلک

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: کارکنان حراست و گارد گمرک مرزی میلک درحین کنترل خودروهای ورودی از کشور افغانستان در بازدید از یک دستگاه اتوبوس افغانی 250 هزار نخ انواع سیگار و 170 هزار انواع قرص‌های مخدر و بدون مجوز بهداشتی کشف و ضبط شد.
895
895
به گزارش چهاربهاران، رضا راستی اظهار کرد: روز گذشته کارکنان حراست و گارد گمرک مرزی میلک در حین کنترل خودروهای ورودی از کشور افغانستان، به یکدستگاه اتوبوس افغانی مشکوک که پس از بازرسی‌های دقیق تر مقدار تقریبی ۲۵۰ هزار نخ انواع سیگار و ۱۷۰ هزار انواع قرص‌های مخدر و بدون مجوز بهداشتی کشف و ضبط کردند.
ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در بازرسی‌های به عمل آمده تعداد هفت نفر از اتباع بیگانه افغان که بدون مجوز قصد ورود به کشور را داشته و در جای خواب اتوبوس مخفی شده بودند نیز کشف که پس از هماهنگی با دادستانی محترم تحویل مقامات امنیتی - انتظامی شد.
این مسؤول ادامه داد: گمرک مرزی میلک در ۲۶۰ کیلومتری مرکز سیستان و بلوچستان قرار داشته و یکی از مهمترین گمرکات شرقی کشور و هم مرز با کشور افغانستان است که با تردد متوسط روزانه ۷۰۰ کامیون در روز که این تعداد در فصول سرد سال به ۱۰۰۰ دستگاه در روز نیز میرسد و برای افزایش کنترل‌های دقیق سیستمی به دلیل جلوگیری از ورود موادمخدر و کالاهای قاچاق؛ مقرر شده به دستگاه‌های x-ray کامیونی تجهیز شوند.
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب: 424739
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *