۰
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

ثبت رکورد جدید با تخلیه بیش از۳ هزار تن کالا از کشتی در بندر شهید کلانتری

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گغت: در جریان تخلیه کشتی Aysenaz s حامل کالای اساسی کیسه ای از تایلند، با تخلیه ۳ هزار و ۴۸۰ تن کیسه در روز رکورد جدید تخلیه کالا از کشتی در بندر شهید کلانتری ثبت شد.
صص
صص
به گزارش چهاربهاران، سید حسن ابراهیمی اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و بهره گیری از توان و تجربه در تخلیه و بارگیری این کالاها ضمن رکورد حاصل شده در بندر چابهار این قابلیت در رقابت با بنادر خارجی هم بعنوان یک رکورد جدید ثبت شد.
وی افزود: تخلیه ۳ هزار و ۴۸۰ تن برنج کیسه ای در روز را ضمن یک رکورد عملیاتی از کشتی به اسکله؛ خروج این میزان کالا بصورت یکسره به منطقه آزاد را یک عملیات انتقال و خروج مطلوب کالا از بندر توصیف کرد.
این مقام مسئول اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در این بندر برای خدمات دهی در سریعترین زمان ممکن و با کمترین زمان انتظار به اسکله پهلودهی انجام میشود.
وی تصریح کرد: فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار شامل دوپست اسکله کانتینری با ظرفیت 550هزار TEU ) 3.5میلیون تن) درسال و سه پست اسکله کالای عمومی با ظرفیت 2.5 میلیون تن در سال است.
سید حسن ابراهیمی اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 295 هزارو 274 تن کالا مواد نفتی و غیر نفتی در بندرچابهار تخلیه و بارگیری شد که از این میزان 186 هزارو 458 تن مواد نفتی و 108 هزارو 816 تن مواد غیر نفتی کانتینر بوده است.
وی تشریح کرد: تخلیه و بارگیری کانتینر در سه ماهه نخست امسال 49 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته همچنین دراین مدت عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری بیش از 5 هزار و TEU916 بوده است.
انتهای خبر/
 
 
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب: 424729
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *