۰
رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار:

تحویل 34 خانه تا پایان ماه برای خانوار 2 معلول به بالا

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار گفت: در تیرماه جاری مسکن 21 خانوار 2 معلول به بالا آماده به تحویل می شود.
55
55
خسن تاوانه در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: با پرداخت سهم 950 میلیون ریالی این اداره به پیمانکار رسما 21 واحد مسکونی در مرحله بهره برداری و تحویل به خانوارهای 2 معلول به بالا قرار می گیرد همچنین هزینه انشعاب آب و برق معلولان بصورت رایگان تامین می شود.
وی ادامه داد: معلولانی که تاکنون به هردلیلی موفق به تشکیل پرونده ساخت مسکن در بهزیستی چابهار نشده اند با مراجعه به این اداره و تشکیل پرونده برای ساخت مسکن اقدام کنند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار تشریح کرد: از مجموع 630 معلول زیرپوشش این شهرستان برای 163 معلول تشکیل پرونده شده است و بزودی پس از تحویل زمین صاحب مسکن می شوند. حسن تاوانه اظهار کرد: ساخت مسکن برای تمامی معلولان زیرپوشش این اداره براساس تفاهمنامه کشوری بنیادمسکن انقلاب اسلامی، بنیادمستضعفان و سازمان بهزیستی انجام خواهد شد.
وی اذعان کرد: برای ساخت مسکن معلولان مبلغ 180 میلیون ریال کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان، 20 میلیون ریال کمک بلاعوض دولت، 150 میلیون ریال تسهیلات کم بهره بصورت ضمانت سفته زنجیره ای از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مبلغ 60 میلیون ریال بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین پرونده 34 خانوار 2 معلول به بالا نیز برای خانه دارشدن در بنیاد مسکن براساس تفاهم نامه فی مابین این اداره با بنیاد مسکن تشکیل و سهمیه آن اخذ شده است.
حسن تاوانه تصریح کرد: در تیرماه جاری مسکن 21 معلول آماده تحویل به خانوارهای 2 معلول به بالا است. انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۳
کد مطلب: 424719
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *