۰
اهالی بخش دشتیاری چابهار:

خاک خوردن کارت های تجاری مرزنشینان ریمدان

یکی از اهالی بخش دشتیاری چابهار گفت: سود و صادرات مواد نفتی از مرز ریمدان منحصر به افراد طبقه خاصی شده است و کارت های تجاری مردم مرزی خاک می خورد.
123
123
علی جدگال در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد:سودهی مرز برای مردم این خطه بوده و نباید به افراد خاصی تعلق داشته باشد, اگر کار در مرز, حمل ونقل کالا و سوخت است همه مردم بایداز طریق قانونی استفاده کنند اما متاسفانه چیزی غیر از این مشاهده می شود.
وی ادامه داد: درمرزحدود 250 نفر که  عده خاص و سرشناسند که روزانه با حمل گازوییل بوسیله چندین تانکر بزرگ مشغول کارند و به کشورپاکستان گازوییل صادرمیکنند درحالیکه برای افراد عادی مرز بسته است و نمیتوانند کارکنند.
بومی نشین بخش دشتیاری تشریح کرد: کارت مرزنشینان مردم عادی در خانه خاک می خورد, پس این عده چند نفره که حمل سوخت انجام میدهند با چه مجوزی و چگونه کارمیکنند و این برای ما مبهم است.
 وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه با بیکاری, فقر و نبود شغل مناسب در تنگنا ومشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما عده خاصی برای منفعت طلبی و مال جمع کردن زیاد از حد, مرز را دراختیار گرفته اند که برخلاف قوانین نظام جمهوری اسلامی ست.
علی جدگال عنوان کرد: مرزنشیانان و جوانان سنگرداران این مرز می باشند و صادرات سوخت نباید به افراد خاصی تعلق داشته باشد و شرایط لازم برای ما محیا نشده است.
وی اذعان کرد: لذا ما مرزنشنیان دشتیاری و چابهار از نماینده و فرماندار تقاضای پیگیری و ایجاد شرایط لازم را داریم و اگر مطالبات ما نتیجه نداد خدمت رهبر عزیزمان مشکلاتمان را انعکاس داده و گلایه خود را به ایشان خواهیم رساند.
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 424714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *