۰
امام جمعه اهل سنت چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

ادای تکلیف حج یکی از ارکان اسلام است که دولت نباید جلوگیری کند

امام جمعه اهل سنت چابهارگفت: یکی از ارکان اسلامی ما ادای تکلیف حج است و عده ای حق ندارند به مردم بگویند به حج نروید.
22
22
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، حج را تقویت هویت جمعی مسلمانان عنوان کرد و افزود: حج تجلی همبستگی اجتماعی است که پایه آن ایمان، عقیده و باور است.
وی ادامه داد: یکی از ارکان اسلامی ما ادای تکلیف حج است و دولت می گوید نباید مردم به حج بروند، اگر شخصی که قصد رفتن به حج را داشته باشد نتواند به دلیل ممانعت عده ای ادای تکلیف کند و از دنیا برود قطعا معصیت است و گناه برای منع کنندگان نوشته می شود.
مولوی ترنجزر بیان کرد: دولت باید به فرمایشات دینی اسلام احترام بگذارد و اگر مشکلات امنیتی در حج و زیارت ایران وجود ندارد مانع رفتن حجاج نشود.
وی با بیان خرسندی در خصوص اظهار مواضع امام خامنه ای مدظله العالی، اذعان کرد: قدرت در وجود ولایت است ولی متاسفانه برخی از دولتمردان ما برای اداره کشور فکر سازش با غرب و آمریکا را در سر می پرورانند.
مولوی اهل سنت با تاکید بر قرار گرفتن در راه مستقیم و ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: مردم ذلت را نمی پسندند بلکه هر کس راهی که خداوند دستور حرکت در آن را داده است، انتخاب کند، به سعادت رسیده و از غفلت فاصله می گیرد.
امام جمعه اهل سنت چابهار با توجه به پیوند مردم و رهبری گفت: راه مردم و رهبری یکی است و این دو پیوند کاملا محسوس را در بر دارند که عزت و سربلندی کشور را به همراه خواهد آورد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 424705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *