۰
طنر تلخ/

اعلام موجودیت شورای شهر جدید چابهار

یک از اعضای جدید شورای شهر چابهار با محکوم کردن سالروز سقوط هواپیمایی اعلام موجودیت کرد!!
11
11
 به گزارش چهاربهاران، گرچه اعضای شورای شهر جدید چابهار هنوز طبقه دوم ساختمان آجر سفالی شهرداری و شورای شهر را فتح نکرده اند و هنوز چند روزی به فتح آن مانده است ، روز گذشته یکی از اعضای شورای شهر جدید چابهار  ۱۲ تیر ماه سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا را به شدت محکوم کرد و به نوعی اعلام موجودیت کرد.
امیدواریم اعضای شورای جدید در جهت خدمت به شهروندان چابهاری موفق و موید باشند و قبل از هر چیز به فکر سلامت مردم باشند و به دستگاههای نظارتی و بهداشتی اعلام کنند با توجه به مضر بودن روغن مایع پالم دار با کلسترول بالا آزمایش های کیفی روی این روغن ها را انجام بدهند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.
همچنین آزمایش های کنترل کیفیت روی  برنج ها صورت دهند تا برنج آرسینک دار و یا پلاستیکی به خورد مردم داده نشود چون این نوع برنج ها سرطان زاست .
از اعضای محترم شورای شهر جدید چابهار انتظار می رود برای کنترل نرخ تورم با توجه به اینکه نقدینگی های زیادی در این مدت صورت پذیرفته و بازار با کمبود اسکناس و چک پول مواجه است  فکری اساسی کنند.
در خاتمه تعدادی از اعضای شورای شهر جدید چابهار خواب دیده اند مقابل ساختمان شهرداری گاوی زاییده و دوقلو آورده که  منجمان خواب این عزیزان را چنین تفسیر کردند شمادر درصدد عوض کردن شهردار فعلی هستید اما این راه که شما میروید به ترکستان است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 424699
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *