۰
سرپرست دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار خبر داد:

برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارتی در منطقه آزاد چابهار

سرپرست دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار گفت : مرکز آموزش های آزاد این دانشگاه با هدف تربیت نیروهای متخصص با همکاری دانشگاه های جامع علمی – کاربردی منطقه آزاد و دریانوردی چابهار دوره های کوتاه مدت مهارتی دررشته های مختلف برگزار می کند.
11
11
 به گزارش چهاربهاران، ارسلان دژکام با اشاره به این که بسیاری از جوانان به دنبال کاریابی و فرصت های شغلی هستند اظهار کرد: مهارت آفرینی برای اشتغال و ورود به بازار کار بسیار مهم است و دوره های آموزشی کاربردی کوتاه مدت مهارتی با هدف آماده سازی جوانان جهت ورود به بازار کار، کارآفرینی، توانمندسازی و توسعه شغلی برگزار می شود.
 وی افزود: رشته های تاسیسات برق جوشکاری، ریخته گری، ورقکاری، مکانیک موتور های دریایی، مکانیک خودرو، فرزکاری، تراشکاری، تاسیسات دریایی، رادار شناورهای دریایی، نقشه برداری، حسابداری ویژه بازار کار، داوری فوتبال و دوره های کار آفرینی از جمله رشته هایی هستند که در این دوره به علاقمندان آموزش داد می شوند.
دژکام بیان کرد: به هنرجویانی که این دروه آموزشی را با موفقیت طی کنند، گواهینامه معتبر آموزش اعطاء می شود.
سرپرست دانشگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی iuc.ac.ir ویا به تلگرام @iucfz مراجعه کنند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 424692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *