۰
مدرس داوری اتحادیه جهانی کشتی از ایتالیا در گفت و گو با چهاربهاران:

مسابقات کشتی چابهار در بالاترین سطح فنی برگزار شد

مدرس داوری اتحادیه جهانی کشتی گفت: مسابقات کشتی در چابهار در بالاترین سطح فنی برگزار شد به طوریکه بیشترین کشورها با تیم های الف خود در این رقابت شرکت کردند.
11
11
 ادیت دوژا در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: مسابقات امروز در سطح رنکینگ استاندارد جهانی برگزار شد و همه اعضای کشتی بخصوص رسول خادم تلاش های خود را برای برگزاری هرچه بهتره مراسم بکار گرفتند و چنین مسابقات پرشور و با هیجانی را برگزار کردند.
وی افزود: برگزاری مسابقات تورنمنت بین المللی کشتی در چابهار با حضور کشورهای قدرتمند این ورزش برگزار شد و باید این قبیل موارد بصورت دائم و مستمر تکرار شود.
دوژا ادامه داد: هر برنامه‌ای که به معرفی بیشتر چابهار منجر شود، گامی برای توسعه آن محسوب می‌شود؛ رویدادهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در ابعاد جهانی سبب رونق توریسم و در نتیجه کاهش بیکاری و فقر می‌شود.
مدرس داوری اتحادیه جهانی کشتی از ایتالیا بیان کرد: ورزش در تمام دنیا به عنوان یک صنعت در خدمت پیشرفت و توسعه شناخته می‌شود اما متاسفانه در ایران هنوز این نگرش وجود ندارد و لازم است یک تغییر رویکرد در این زمینه صورت بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که در پایان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان، شاهد باشیم که منطقه زیبای چابهار، هم به لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی و هم به لحاظ اقتصادی و توریستی، تبعات مثبتی را تجربه کند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 424688
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *