۰
فرمانده انتظامی چابهاردر نشست تعاملی با معتمدان؛

معتمدان محلی زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه هستند

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار گفت: معتمدان محلی نقش بسزا و تاثیر گذاری در تولید امنیت دارند و تعامل پلیس با آنها زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه است.
ض
ض
 به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم در نشست تعاملی با معتمدان شهرستان چابهار با اشاره به مشاركت مردمي که نقش عمده اي در پيشگيري از جرایم در جامعه دارد اظهار کرد: با توجه به بافت قومي منطقه معتمدان و بزرگان از محبوبيت خاصي در بين مردم و بخصوص جوانان برخوردارند که پندهاي آنان در مباحث و آسيب هاي اجتماعي مثمر ثمر خواهد بود.
وي افزود: تعامل معتمدان با پلیس زمینه امنیت پایدار را فراهم می کند و فرصتی مناسب برای همکاری آحاد شهروندان با پلیس برای مشارکت در تامین نظم و امنیت است.
سزهنگ کیخا مقدم با اشاره به اینکه اعتماد مردم بزرگترين پشتوانه پليس در اجراي مأموريت هاي مختلف انتظامي و ارتقاء احساس آرامش در سطح جامعه است بیان کرد: همراهي و همکاري معتمدان و بزرگان در مقوله امنيت و حساسيت آنان در اين بخش تأثير بسزايي در افزايش احساس امنيت در سطح جامعه دارد و مشاركت مردم با پليس در توليد امنيت باعث کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي در جامعه خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بر همکاری معتمدان براي پيشبرد اهداف ناجا تأکيد کرد و گفت: همگام سازي و همراه بودن معتمدان و ریش سفیدان در اجراي ماموریت های ناجا نقش بسزايي در آشنایی بیشتر شهروندان با عملکرد مطلوب و خدمات پلیس به آحاد جامعه دارد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 424674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *