۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

قدس یادآور آزاده خواهی و استکبار ستیزی ست/ ملت ایران با حضور یکپارچه نشان داد که از آرمانهایش عقب نشینی نمی کند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: قدس یادآور آزاده خواهی و استکبار ستیزی ست، این راهپیمایی ها و این حضور ها همیشه خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب و مردم مؤمن ما است.
قدس یادآور آزاده خواهی و استکبار ستیزی ست/ ملت ایران با حضور یکپارچه نشان داد که از آرمانهایش عقب نشینی نمی کند
 به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: امروز مردم دلاور ما بار دیگر به جهانیان نشان دادند که از آرمانهای امام و انقلابشان عقب نشینی نمی کنند و با زبان روزه و در این هوای گرم انزجار خود را از اهریمنان نشان دادند.
وی افزود: کسانی که چند جوان کم سن و سال را خام و گمراه می کنند تا عملیات تروریستی انجام دهند, اینان همان سرکردگان اسرائیل و آمریکا می باشند.
وی ادامه داد:اگر عزتی بوده از رهگذر مقاومت‌ها و انتفاضه‌های قهرمانانه بوده و راه ملت بزرگ ایران هم امروز از همین راه می‌گذرد و راه دیگری وجود ندارد، فرهنگ مقاومت، این مردم را به پیروزی رساند و به یاری خداوند سال هاست این ملت را مثل سرو قامت‌کشیده در صحنه نگه داشته است.
خطیب نماز جمعه چابهار گفت: در راهپیمایی باشکوه امروز مردم ایران بار دیگر این پیام را به دنیا دادند که با یک ملت یکپارچه و متحد و همیشه در صحنه مواجهند، کسانی که از آرمان‌های به حق‌شان عقب‌نشینی نخواهند کرد.
وی بیان کرد: هر انسانی كه در هر نقطه ایی از سرزمین دنیا كه باشد همان نقطه سرزمین اوست چرا كه اجدادش در آن سرزمین بودند و این مصداق برای همه مردم با ادیان متفاوت است و هیچ كس بی سرزمین نیست و كسی حق ندارد به بهانه این تعابیر غلط احدی را از سرزمینش بیرون و سرزمین دیگر را اشغال كند.
حجت السلام موسوی اذعان کرد: لازم است از حماسه معنوی شب‌های قدر که توسط ملت ایران خلق شد تقدیر و تشکر کنم که انصافا مانور دین بود، به فضل خدا تیر دشمن در عرصه جدا کردن جوانان از معنویت و عشق به خداوند به سنگ خورده است و امیدواریم خداوند بهترین پاداش و اجر را برای آفریدن این حماسه به شما عنایت کند.
وی خاطرنشان کرد: حماسه دوم ملت ایران، حماسه راهپیمایی باشکوه امروز در سراسر کشور در روز جهانی قدس بود که بعد از سالها، در این هوای گرم باز هم همه به صحنه آمدند و مانند گذشته فریاد برائت از دشمنان اسلام را سر دادند.
انتهای پیام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 424623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *