۰
امام جمعه اهل سنت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

روز قدس روز همبستگی و همدردی با مردم فلسطین است

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: روز قدس روز فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم ستمدیده فلسطین و روز همدردی و همبستگی با آنها است.
1
1
مولوي ترنج زر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به هوشیاری امام راحل در نامیدن روزی در تقویم کشورهای مسلمان به نام روز قدس اظهار کرد: پس از گذشت سال ها، شاهد شهرت جهانی روز قدس و در نوردیدن مرزها و در اعماق دل و جان ملت های اسلامی، نفوذ کرده است و اینروز روز رسوایی رژیم صهیونیستی است.
وي افزود: روزی که با هوشیاری معمار کبیر انقلاب مسئله فلسطین را که با توطئه غرب و صهیونسم رو به فراموشی سپرده می شد و کشورهای عرب منطقه به آن تمکین کرده بودند را زنده کرد وبا نامیدن روز قدس در تقویم اسلامی این روز را برای همیشه تاریخ زنده نگاه داشت.
مولوي اهل سنت چابهار بیان کرد: روز قدس، روز انتخاب و همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطين است.
مولوی ترنج زر اذعان کرد: اینبار هم همه در كنار هم با حضور پر رنگ خود در روز راهپیمایی، حمایت خود را از فسلطین اعلام و فریاد مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریكا، مرگ بر انگلیس را رسا تر از همیشه سر میدهیم.
وي خاطرنشان كرد: ما بايد در اين روز با حمايت خود از مردم مظلوم فلسطين و با همت همه مسلمين قدس را نجات دهيم چراكه مدعیان حقوق بشر امروز در برابر جنایات که تمام دنیا شاهد آن هستند، سکوت کرده اند.
مولوي ترنج زر گفت: راهپیمایی ما در روز جهانی قدس و شعار برعلیه رژیم صهیونیستی، چهره جنایت کارانه اسرائیل غاصب را در انظار جهانیان آشکار می سازد.
انتهای پیام/.
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 424619
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *