۰
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران:

صهیونیسم با ایجاد داعش در صدد فراموشی مسئله فلسطین است

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: صهیونیسم جهانی با ایجاد داعش در صدد فراموشی جهان اسلام در خصوص مسئله فلسطین است
11
11
حجت السلام والمسلمین برومند رازیانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اهمیت روز قدس در جامعه اسلامی اظهار کرد: روز قدس نماد وحدت جامعه اسلامی است و روزی که تمام جهان اسلام خودش را در مقابل جبهه کفر نشان می دهد و امیدواریم روزی برسد که امت اسلامی  و مردم در همه عالم در پرتوی وحدت و اسلام ناب بتوانند ریشه کفر و ظلم جهانی را بخشکانند.
وی بیان کرد: امروزه متاسفانه بعضی از کشورهای منطقه بجای همگرایی با امت محمد (ص) و جامعه اسلامی عملا در صف رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و همانند آنها مسلمان کشی و کودک کشی می کنند.
حجت السلام رازیانی افزود: رژیم آل سعود دست به کشتار مردم، زنان و کودکان یمنی می زند و دچاراشتباه راهبردی شده است و همان جنایات رژیم اسرائیل که در غزه کودکان وزنان و را بمباران می کند و قتل عام می کند و افراد بیگناه را می کشد انجام می دهد.
وی ادامه داد: امیدواریم همانطوری که مقام معظم رهبر فرمودند روزی دماغ آل سعود به خاطر این اشتباه همانند رژیم صهیونیستی به خاک مالیده خواهد شد یقین داشته باشید دماغ رژیم آل سعود و حاکمان آن با این جنایاتی که انجام داده اند به خاک مالیده خواهد شد.
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: داعش زائییده تفکر جنایت آمیز استکبار و انگلیس تفرقه بینداز است تا مسلمین را از یکدیگر جدا و بر زمین سیطره داشته باشند.
حجت السلام رازیانی خاطرنشان کرد: همانطورکه حضرت امام (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است روزی که در عصر ما اگر قرار باشد اسلام ناب مستقر بشود در جامعه اسلامی و اسلام ناب به مردم و مسلمین جهان معرفی بشود یکی از آنها روز قدس است.
انتهای پیام/
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 424618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *