۰
سرپرست شورای هماهنگی اداره تبلیغات چابهار:

روز قدس تجدید بیعت مسلمانان بایکدیگر علیه رژیم صهیونیستی است/ اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس درچابهار

سرپرست شورای هماهنگی اداره تبلیغات شهرستان چابهار گفت: مردم با حضور یکپارچه خود از همه اقشار در راهپیمایی روز قدس که روز تجدید بیعت مسلمانان بایکدیگر علیه رژیم صهیونیستی است حماسه دیگری خواهند آفرید.
265
265
غلامرضا آرامش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و باشکوه تر از  هر سال در شهرستان چابهار و چند بخش و روستا برگزار می شود.
وی افزود: همه اقشار مردم اعم از شیعه و سنی و همه طبقات دانش آموز، کارمند، دانشجو و بازاری برضد ظلم ستیزی علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی خواهند کرد و وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان این سرزمین خواهند کشید.
آرامش درخصوص اجرای مراسم راهپیمایی روز قدس در چابهار، بیان کرد: راهپیمایی ساعت 11:30 صبح از محل سه راه فردوسی از روبروی بانک مرکزی آغاز می شود و در پایان تجمع در میدان شهدای تاسوعای حسینی خواهد بود.
سرپرست شورای هماهنگی اداره تبلیغات چابهار ادامه داد: هماهنگی های لازم امنیتی و رفاهی مردم طی جلسه ای صورت گرفته است.
وی افزود: در طی جلسه برگزار شده درخصوص ادارات و ارگانهای فرهنگی شهرستان تعهداتی انجام شد تا نسبت به برگزاری راهپیمایی کلیه همکاری لازم صورت پذیرد.
آرامش خاطر نشان کرد: به آتش کشیدن نمادهای استکبار و پرچم آمریکا و اسرائیل، اجرای سرود جمهوری اسلامی و سخنرانی امام جمعه شهرستان چابهار و قرائت قطعنامه پایانی از برنامه های پیش بینی شده در روز راهپیمایی قدس در چابهار است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار در پایان با درخواست از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته شاهد حضور باشکوه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی باشیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۳
کد مطلب: 424602
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *