۰

تجمع کامیون داران چابهاری در پی کم شدن میزان سوخت/ کامیون داران در سامانه سوخت ثبت نام کنند

صبح امروز بیش از 30 نفر از کامیون داران چابهاری در مقابل فرمانداری این شهرستان به علت کم شدن میزان سهیمه سوخت تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند.
15
15
در حالی صبح امروز شاهد تجمع کامیون داران در مقابل فرمانداری چابهار بودیم که نارضایتی کامیون داران و آبرسان شهرستانی بعلت کاهش سهمیه سوخت بوده است.
یکی از کامیون داران به نمایندگی از معترضین به چهاربهاران، گفت: روال سوخت رسانی به ماشین های سنگین روزانه 45 لیتر گازوئیل بوده است که این میزان از 16 خرداد به روزی 20 لیتر کاهش یافته است.
حسام ایرندگانی افزود: کامیونها و بخصوص تانکرهای آبرسانی با کمبود سوخت برای آبرساندن به مردم مواجه شده اند و مسؤلین دلیل قطع شدن سوخت کامیونها را عدم ثبت نام در سامانه کارت سوخت اعلام کرده اند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهار در گفتگو با چهاربهاران، گفت: با توجه به اینکه مسولیت ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون شهری و حومه ای به شهرداریها واگذار شده است لازم است کلیه مالکین محترم آدسته از خودروها، نسبت به ثبت نام در سامانه www.utcm.ir  اقدام و سپس جهت تحویل مدارک و مستندات خود به شهرداری های مربوطه مراجعه کنند.
مهدی عاطفی افزود: دلیل قطعی سوخت متناسب کامیون داران عدم تحویل مدارک به شهرداری بوده و با جلسه ای که امروز در فرمانداری چابهار برگزار شد سوخت مجدد برقرار می شود.
وی ادامه داد: کسانی که در سامانه سوخت ثبت نام کرده اند اکنون با تحویل مدارک ثبت نامی به شهرداری جهت برقرار مجدد سوخت خود اقدام کنند و اشخاصی که تاکنون ثبت نام نکرده اند, سامانه باز است و باید زودتر برای دریافت کدرهگیری و تحویل مدارک به شهرداری اقدام کنند.
لازم به ذکر است بنا به اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پس از تکمیل ثبت نام نسبت به اصلاح سهمیه سوخت در ماه آتی اقدام خواهد شد.
معاون برنامه ‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز ساماندهی ناوگان باری گازوئیلی درون شهری پیش از این خبر داد و گفته بود: مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری در کشور برای دریافت سوخت تا 12 اسفند ماه سال جاری مجاز به ثبت نام در سامانه اینترنتی هستند.
شهرام آدم نژاد افزود: در مرحله نخست، شناسایی ناوگان در دستورکار قرار گرفته است و مالکان ناوگان باری گازوئیل سوز که در درون شهرها بار جابه جا می‌کنند، با مراجعه به سایت www.utcms.ir باید اطلاعات خود را ثبت کنند.
وی گفت: از این رو مالکانی که ثبت نام نکنند در ماه‌های آینده سهمیه پایه آنها کاهش می‌یابد.
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 424601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *