۰
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری چابهار خبر داد

رشد 27 درصدی صادرات منطقه آزاد چابهار در سال گذشته/ عملیاتی شدن روابط بازاریابی بین چابهار و هند

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری چابهار از رشد 27 درصدی صادرات در سال گشته در مقایسه با سال قبلتر در منطقه آزاد چابهار خبر داد.
12
12
عبدالرحیم کردی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در خصوص صادرات به کشورهای عربی اظهار کرد: منطقه آزاد چابهار تاکنون به امارات صادرات کالا انجام می دهد و قصد انجام صادرات به عمان را هم در آینده ای نه چندان دور بعد از مراودات آغاز خواهیم کرد.
وی افزود: متاسفانه در گذشته بندر چابهار پاسخگوی پهلوگیری کشتی های بزرگ را نداشته است که خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی این مهم را حل کرد.
کردی بیان کرد: روابطی بین چابهار و هند در خصوص بازاریابی در هندوستان برقرار شد که بعد از عملیاتی شدن این خط قادر به رشد اقتصاد منطقه خواهیم بود.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: سال گذشته در مقایسه با سال قبل تر در حدود 27 درصد رشد صادرات داشتیم که عمده محصولات صادر شده شامل مواد غذایی بوده است.
به گفته وی؛ در حال حاضر 2 بندر شهید رجائی و بندر امام به علت ظرفیت بالای پهلوگیری کشتی های بزرگ توانسته اند صادرات بسیار قوی به کشورهای مختلف داشته باشند.
کردی خاطرنشان کرد: ما در صدد بالا رفتن ظرفیت پهلو گیری در بندر شهید بهشتی هستیم که امیدواریم با هدف توسعه تولید و صادرات بیش از این ارتقا یابد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 424589
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *